بیوگرافی ابوالفضل میرعلی کیست مدیرعامل ثامن الحجج سوابق مدیریتی

بیوگرافی ابوالفضل میرعلی کیست مدیرعامل ثامن الحجج سوابق مدیریتی

بیوگرافی کامل ابوالفضل میرعلی موسس و مدیرعامل موسسه ثامن الحجج عکس ابوالفضل میرعلی پرونده تخلف مالی ثامن الحجج

سوابق مدیریتی و اجرایی ابوالفضل میرعلی رییس موسسه ثامن الحجج

ابوالفضل میرعلی کیست,بیوگرافی ابوالفضل میرعلی,ابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه ثامن الحجج

شخصیت ابوالفضل میرعلی مدیر عامل موسسه ثامن الحجج می باشد که در سال ۱۳۴۳ در سبزوار به دنیا امده است و داماد امام جمعه سبزوار می باشد. در ادامه از تاسیس تا بازداشت مدیرعامل ثامن الحجج را بررسی می کنیم.

احمد توکلی در دی ماه ۱۳۹۴ در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم درباره پرونده مالی ثامن الحجج گفت: باید مشخص شود که چه‌کسانی از این فرد حمایت می‌کنند که هرچه می‌گذرد به تخلفات‌‌‌‌شان ادامه می‌دهند.

وی با بیان “در سال ۹۳ که عضوی از شورای پول و اعتبار بودم، پرونده مؤسسه مالی ثامن‌الحجج مطرح شد” گفت: در آن زمان با توضیحات مسئولان قرار بر بسته شدن این مؤسسه گذاشته شد،

اما از آن تاریخ یعنی از ۱۰ تیرماه ۹۳ تاکنون کار این مؤسسه بین زمین و هوا مانده و بانک مرکزی در این رابطه به هر مرجعی که لازم بوده نامه‌نگاری کرده و در حال حاضر نیز تلاش‌ها ادامه دارد.

بیوگرافی ابوالفضل میرعلی | زندگینامه ابوالفضل میرعلی

ابوالفضل میرعلی قبلا در تیرماه ۱۳۹۵ به عنوان متهم اصلی ماجرای ثامن الحجج بازداشت شده بود.تیرماه ۱۳۹۵ میرعلی به عنوان متهم اصلی ماجرای ثامن الحجج بازداشت شده است.

ابوالفضل میرعلی ،مدیر عامل، سهامدار و به عبارتی مالک اصلی موسسه ثامن الحجج محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشستی که روز یکشنبه ششم تیر ماه ۹۵ با گروهی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران داشت، به بررسی نقش پیش‌گیرانه‌ سرپرستان دادسراها پرداخت.

در این جلسه جعفری دولت آبادی  اظهار داشت: طی دو سالی که پرونده در دادسرای تهران تحت رسیدگی است، حداقل ۶ هزار حساب بانکی توقیف شده و ۲ هزار و دویست میلیارد تومان وجوه سپرده گذاران مسترد شده است که شامل وجوه تا ۳۵ میلیون تومان است.

وی افزود: در همین رابطه در مورد یک میلیون و ۳۵۰ هزار حساب تعیین تکلیف شده و کمتر از ۱۵۰ هزارحساب باقی مانده است که در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.
سید ابوالفضل میرعلی در شهریور ۹۵ با وثیقه‌ای ۵ هزار میلیارد تومانی و به صورت موقت و محدود آزاد است تا روند فروش اموال تسریع شود.

ابوالفضل میرعلی کیست,بیوگرافی ابوالفضل میرعلی,ابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه ثامن الحجج

سوابق مدیریتی و اجرایی ابوالفضل میرعلی مدیرعامل ثامن الحجج

بخش اخبار روز پرتال دکتر سلام به نقل از خبرگزاری ایسنا: از جریان پرونده تعاونی اعتباری ثامن‌الحجج و اطلاعات دریافتی از منابع موثق حاکی از آن است که در این موسسه حساب‌سازی‌های گسترده‌ای انجام شده و این مشتریان خاص بوده‌اند که مخاطبان اصلی پرداخت‌های وجوه کلان ثامن‌الحجج شده و در نهایت بازپرداخت تسهیلات آنها اکنون با موانع بسیاری همراه است.

در پرونده ثامن‌الحجج مواردی به چشم می‌خورد که بیانگر بزرگنمایی و دروغ از سوی این موسسه است تا جایی که حساب‌سازی و ابراز بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان موجودی ساختگی و موهوم از سپرده‌های نزد بانک‌ها از سوی این موسسه دیده می‌شود. آخرین اطلاعات نشان می‌دهد در حالی که کارکنان تعاونی با احتساب شرکت‌های وابسته آن حدود ۳۵۰۰ نفر بوده‌اند، مدیران تعاونی، این تعداد را تا ۲۱ هزار نفر در مکاتبات خود به مراجع ذیربط اعلام کرده بودند.

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

عبدالناصر همتی کیست بیوگرافی عکس ها و سوابق مدیریتی و اجرایی او

علی طیب نیا کیست بیوگرافی عکس ها و سوابق مدیریتی و اجرایی او

محمدرضا احمدی نژاد کیست بیوگرافی و عکس شهردار جدید کرج ۹۷

محمد امین اکرمی

۴ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی