قیمت آریزو ۶ مشخصات فنی آریزو ۶ عکس بدنه و کابین + کلیپ تبلیغاتی

قیمت آریزو ۶ | مشخصات فنی آریزو ۶ عکس بدنه و کابین + کلیپ تبلیغاتی

مشخصات فنی و ظاهری بررسی طراحی ظاهری و مشخصات فنی چری آریزو ۶ تصاویر نمای داخلی و خارجی بدنه آریزو ۶ کلیپ تیزر تبلیغاتی آریزو ۶

قیمت آریزو ۶ چنده شرایط فروش آریزو ۶ در ایران توسط مدیران خودرو زمان عرضه آریزو ۶ توسط مدیران خودرو و شرایط فروش اقساطی

آریزو 6,قیمت آریزو 6,مشخصات فنی آریزو 6

سدان لوکس و خانوادگی چری آریزو ۶ که برادر بزرگتر آریزو ۵ می باشد در حال تست های فنی در ایران بوده و بزودی در بازار عرضه خواهد شد. Arizzo 6 نیز با موتور توربو ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر عرضه خواهد شد و تفاوتی با آریزو ۵ نخواهد داشت.

یکی از موارد جالب در مورد آریزو ۶ این است که این خودرو هنوز در چین تولید نشده اما برای بازار ایران مهیا شده است و مشخص نیست که در چین به تولید می رسد یا خیر.

بررسی مشخصات فنی و ظاهری آریزو ۶

از نظر فنی آریزو ۶ با خودروی کراس اوور چری تیگو ۷ یکسان است و از همان موتور ۱٫۵ لیتری توربو بهره مند است که می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و حدود ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو اما با یک گیربکس ضریب متغیر CVT انجام می شود.

پیرامون طراحی ظاهری چری آریزو ۶ باید گفت که طراحان این شرکت با ایجاد یک نواوری جدید در زبان طراحی خود، چهره‌ای بسیار زیبا را به واسطه وجود چراغ‌هایی کشیده و اسپرت به همراه نوارهای روشنایی درون آن‌ها، وجود خط کرومی که از میان دو چراغ جلویی به آرم این شرکت در قسمت مرکزی جلو پنجره وصل می‌شود.

طراحی تحسین برانگیز چراغ‌های مه شکن درون سپر جلو که به عنوان پروژکتور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و طرح شبکه‌ای ایجاد شده بر روی جلو پنجره در نمای ابتدایی، به این خودرو بخشیده‌اند.

آریزو 6,قیمت آریزو 6,مشخصات فنی آریزو 6

در بخش میانی، طراحی خارق العاده‌ای نسبت به سایر رقبا این خودرو به چشم نمی‌خورد و تنها نکات موجود که می‌توان در این قسمت به آن‌ها اشاره کرد، خطوط ایجاد شده بر روی درب‌ها، رینگ‌های اسپرت پنج پر و گلگیرهای حجیم هستند.

اما در نمای عقب و انتهایی این خودرو، شاهد طراحی بی نظیری همانند قسمت ابتدایی هستیم که بی شک زیباترین قسمت در طراحی بیرونی چری آریزو ۶ است. در نمای عقبی این خودرو، به نظر می‌رسد که شرکت چری چین تا حدودی از نمای انتهایی بی ام و سری ۷ الهام گرفته و با نگاهی به چراغ‌های پهن و خط کرومی ایجاد شده بین این چراغ‌ها، نا خوداگاه نظرمان به سمت بی ام و سری ۷ می‌رود.

آریزو 6,قیمت آریزو 6,مشخصات فنی آریزو 6

همچنین، الگوریم طراحی سپر و سر اگزوزها در دو طرف، بسیار شبیه به بی ام و سری ۷ است، ولی نباید از زیبایی منحصر به فرد این خودرو در نمای بیرونی چشم پوشی کرد.

قیمت آریزو ۶ | شرایط فروش آریزو ۶ توسط مدیران خودرو

طبق گفته های مدیران خودرو، آریزو ۶ در بازه قیمتی ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی به بازار عرضه خواهد شد و بازهم شاهد افزایش قیمت این خودرو خواهیم بود. رقبای این خودرو باید به هیوندای اکسنت وارداتی و کیا سراتو تولید داخل اشاره کرد که احتمالا چری از نظر تجهیزات از رقبای خود برتر خواهد بود.

آریزو 6,قیمت آریزو 6,مشخصات فنی آریزو 6

تصویر چری آریزو ۶ کابین و نمای داخلی خودرو داشبورد صفحه کیلومتر و غربیلک فرمان

همچنین در پرتال دکتر سلام بخوانید :

مشخصات فنی ویتارا ۲۰۱۹

محمد امین اکرمی

۹ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی