کارلوس کی روش سرمربی الجزایر + انعکاس خبر در رسانه های مختلف

کارلوس کی روش سرمربی الجزایر + انعکاس خبر در رسانه های مختلف

آیا خبر پیوستن کارلوس کی روش به تیم ملی الجزایر صحت دارد آیا کی روش سرمربی الجزایر شده است

سرمربی جدید تیم ملی الجزایر کارلوس کی روش عکس و متن خبر در رسانه های الجزایر و ایران

کارلوس کی روش سرمربی الجزایر

طبق آخرین اخبار منتشر شده به گزارش اخبار ورزشی، کارلوس کی روش سرمربی گری تیم ملی الجزایر را برعهده گرفته است و در یک قدمی امضای قرارداد با آنان می باشد. این خبر در رسانه های الجزایر به صورت گسترده به نمایش درآمد و او را گزینه اول سرمربی تیم ملی الجزایر معرفی کرده اند.

سایت «football365» مراکش خبر داد: رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که سرمربی بعدی تیم ملی یک مربی جهانی خواهد بود و کارلوس کی روش قراردادش با ایران به اتمام رسیده است و مرد پرتغالی گزینه اول است.

کارلوس کی روش سرمربی الجزایر

سایت «dzfoot» مراکش نیز با تیتر «کارلوس کی روش شانس اول هدایت تیم ملی الجزایر است» به این موضوع پرداخته است. این سایت با اشاره با قرارداد بالای کی روش عنوان کرد که او با دریافت سالیانه ۲ میلیون یورو دستمزد از مربیان گران قیمت دنیا است.

کارلوس کی روش سرمربی الجزایر

سایت «lagazettedufennec» نیز این طور نوشت: رئیس فدراسیون الجزایر اعلام کرد که با سرمربی آینده تیم ملی دائما در حال مذاکره هستند و او یک سرمربی سرشناس است. با توجه به رد شدن تمام گزینه های روی میز الجزایر تنها کارلوس کی روش است که قراردادش با ایران در آستانه اتمام است و شانس اول هدایت تیم ملی است.

سایت «الخضره» مراکش نیز تیتر زد: کارلوس کی روش با دستمزد ماهیانه ۱۰۰ هزار یورو سرمربی تیم ملی الجزایر شد».

 

محمد امین اکرمی

۱۰ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی