شرایط فروش لیفان X50 مرداد ۹۷ اعتباری و فوری نقد و قسط مدل ۹۶ و ۹۷

شرایط فروش لیفان X50 مرداد ۹۷ اعتباری و فوری نقد و قسط مدل ۹۶ و ۹۷

شرایط فروش اقساطی لیفان ایکس ۵۰ اتوماتیک مرداد ماه ۹۷ لیفان X50 اقساطی با مدل ۹۶ لیفان ایکس ۵۰ اقساطی با مدل ۹۷ دنده ای

شرایط فروش نقدی با تحویل فوری لیفان X50 مرداد ۹۷ شرایط فروش اعتباری اقساطی لیفان ایکس X50 دنده و اتوماتیک با قیمت قطعی مرداد ۹۷

شرایط فروش لیفان X50 مرداد 97,شرایط فروش اقساطی لیفان X50 مرداد 97,فروش اقساطی لیفان X50 مدل 97

با توجه به اینکه کرمان موتور دیگر قادر به ارائه محصولات هیوندای خود نیست و با توجه به اینکه هیوندای با اتمام برجام از ایران رفته است، کرمان موتور با ارائه شرایط فروش محصولات چینی خود قصد دارد تا از این طریق جبران کمبود های پیش رو را داشته باشد.

شرایط فروش اقساطی لیفان X50 مرداد ۹۷ به این صورت است که شما هم می توانید مدل ۹۶ و هم مدل ۹۷ را سفارش دهید با این تفاوت که قیمت مدل ۹۷ بیشتر خواهد بود. در حال حاضر قیمت مصوب لیفان ایکس ۵۰ برای مدل ۹۶، حدود ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای مدل ۹۷، حدود ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 مرداد ۹۷ مدل ۹۶

مشتری برای خرید نقدی (فوری) این خودرو بایستی در یک مرحله مبلغ کل را پرداخت نماید و با موعد تحویل ۳۰ روزه و با مدل ۹۶، خودروی خود را تحویل بگیرد. در شرایط اقساطی نیز مشتری باید پیش پرداخت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی را به حساب کرمان موتور واریز کرده و مابقی مبلغ خودرو به صورت تسهیلات محاسبه می‌شود که اقساط نیز در چک‌ های ۳ ماهه از او دریافت می‌ شود.

شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 مرداد ۹۷ مدل ۹۷

مشتریان برای این مدل نیز قادر به پرداخت یک مرحله‌ای یا نقدی و همچنین پرداخت اقساطی هستند که در هر دو مورد موعد تحویل یکماهه است.

در پرداخت اقساطی پیش پرداخت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومانی به حساب کرمان موتور واریز می‌شود و مشتریان مابقی مبلغ را به صورت تسهیلات دریافت و اقساط آن را در قالب چک‌ های سه ماهه پرداخت می‌نماید.

 

محمد امین اکرمی

۱۲ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی