قیمت آیفون X مرداد ۹۷ نرخ آیفون X پلاس iphone x plus در بازار آپدیت روزانه

قیمت آیفون X مرداد ۹۷ | قیمت آیفون X پلاس iphone x plus در بازار ایران آپدیت روزانه

قیمت آیفون ایکس در ایران مرداد ماه ۹۷ قیمت آیفون iphone x و آیفون x plus 256 گیگ قیمت گوشی آیفون x امروز آخرین قیمت ارائه شده در بازار مرداد ۹۷

قیمت آیفون X مرداد 97, قیمت آیفون X پلاس مرداد 97,قیمت iphone x plus مرداد 97

این روزها نرخ گوشی ها بصورت روزانه تغییر می کنند و قیمت های بالایی را از آن خود کرده اند؛ به گونه ای که یک گوشی موبایل معمولی اندروید با سخت افزار نه چندان قوی با قیمت های بالای یک میلیون تومان معامله می شوند.

در این مطلب، قیمت آیفون x مرداد ۹۷ به صورت روزانه آپدیت شده و با مراجعه مجدد به همین صفحه در پرتال دکتر سلام می توانید از آخرین قیمت آیفون ایکس آگاهی پیدا کنید. در حال حاضر iphone x و iphone x plus قیمت های متفاوتی را با توجه به میزان حافظه به خود اختصاص داده اند که در ذیل می خوانید:

در حال حاضر اکثر فروشندگان آیفون ایکس نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان عرضه می‌کنند. این در حالی است که آیفون x 64 گیگابایتی نیز با قیمت ۱۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

بدون شک این افزایش قیمت با روند صعودی گوشی های موبایل و حتی در صنعت خودرو به علت افزایش قیمت ارز می باشد اما سوال اینجاست چرا گوشی هایی که با ارز دولتی وارد می شوند، دچار افزایش قیمت می شوند.

 

محمد امین اکرمی

۱۲ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی