دریافت نتایج آزمون دکتری phd سال ۹۷

دریافت نتایج آزمون دکتری phd سال ۹۷

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری ۹۷

انتشار نتایج کنکور دکتری ۹۷ در هفته آخر فروردین ماه اعلام شد. با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری آزاد با یکدیگر فقط یک آزمون تحت نظر سازمان سنجش برگزار شد و داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده باشند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.

داوطلبان می توانند برای مشاهده جواب آزمون خود به سایت sanjesh.org مراجعه کنند. پس از ورود به سایت بر روی لینک کلید نهایی و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۳۹۷ کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برای شما باز خواهد شد و شما می توانید به دو روش نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.لازم به ذکر است که شماره پرونده و شماره داوطلبی را می توان از روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تهیه کرد.

 

زمان تکمیل ظرفیت دکتری سراسری ۹۷

در خصوص زمان تکمیل ظرفیت دکتری سراسری ۹۷ بهتر است این را بدانید که . داوطلبانی که در آزمون دکتری سراسری شرکت کرده اند، باید وارد سایت سنجش شوند و با ثبت اطلاعات خود و با توجه به گروه آزمایشی که در آن آزمون داده اند از رشته محل هایی که برای آن ها اعلام شده است آگاه شوند. داوطلبان می توانند در صورت عدم رضایت از لیست رشته محل های اعلام شده در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در گروه آزمایشی شان به صورت رایگان در ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری سراسری شرکت نمایند.هر داوطلب در این مرحله امکان ۳۰ انتخاب از بین رشته محل های معرفی شده را خواهد داشت.

mehdiofficial

۳ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی