بیوگرافی طراوت خاکسار کاراته کار تیم ملی + عکس

طراوت خاکسار ملی پوش تیم بانوان کاراته ایران که در وزن ۵۵ – مبارزه می کند دارای افتخارات فراوانی نظیر مدال طلای کاراته وان فرانسه شده است، طراوت خاکسار از سال ۸۹ عضو تیم جوانان و امید بوده است و این روزها برای تیم ملی بزرگسالان بازی می کنید، خاکسار چهار سال است که عضو تیم ملی بزرگسالان می باشد، او می گوید همیشه برای مبارزه تمام رقیبان را می شناسد و آن ها را آنالیز می کند.


خاکسر درباره ی شرایط تیم ملی و جایگاه آن می گوید: کاراته بانوان همیشه از سطح بالایی برخوردار بوده است. درست است که تیم مردان توانسته سکوی جهانی را داشته باشد ما نیز سعی می‌کنیم در جهان عنوان‌دار شویم. بسیار امیدوار هستم چرا که تمام تلاش و سعی خود را کرده‌ام و مطمئن هستم نتیجه خوبی می گیریم.

طراوت خاکسار که در رقابت های اخیر ۲۰۱۸ آسیا توانست مدال نقره را از آن خود کند به این نکته اشاره کرد: بسیار امیدوار هستم برای کسب مدال در رقابت‌های المپیک امیدوارم که مسوولان رسیدگی هر چه‌ بیش‌تری داشته باشند. ما می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در ادامه برای موفقیت در بازی های المپیک می گوید: ۱۰۰ درصد هدف بلند مدت من کسب مدال در رقابت‌های المپیک خواهد بود و برای آن مبارزه می کنم.

از آخرین افتخارات این بانوی ارزشمند ایرانی که در آخرین مبارزه امروز (یکشنبه) در دومین روز از رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم برگزار شد «طراوت خاکسار» با برتری مقابل نمایندگانی از افغانستان، اندونزی و چین به فینال راه یافت.

وی ‌برای کسب مدال طلا با «ون ژو یون» نفر اول رنکینگ جهان از تایوان مبارزه کرد و چهار بر صفر شکست خورد تا از رسیدن به طلا بازبماند.

mehdiofficial

۴ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی