حمید گودرزی دوباره ازدواج کرد + جزئیات ازدواج‌ ها

حمید گودرزی دوباره ازدواج کرد + جزئیات ازدواج‌ ها


ازدواج اول حمید گودرزی با همسرش در سال ۱۳۸۳ اتفاق افتاد اما حمید گودرزی با ماندانا دانشور بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد. وی فرزندی از این ازدواج نداشت.

آیا حمید گودرزی مجدد ازدواج کرده است؟ در برنامه‌ی من و شما که با مجری‌گری آرش ظلی پور پخش شد از حمید گودرزی سوالی مبنی بر ازدواج مجددش شد که وی در پاسخ گفت که راجع به این مسئله حتما اطلاع رسانی خواهد کرد.

حمید گودرزی که در سال ۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرده بود در سال ۹۵ از او جدا شد، بعد از طلاق او از دانشور، حمید گودرزی اعلام کرده بود که دیگر ازدواج نمیکند.

حمید گودرزی فعلا مجری گری برنامه ی پنج ستاره را برعهده دارد که بسیار شبیه به برنامه ی برنده باش با مجری گری محمدرضا گلزار است که بین این دو و برنامه هایشان جنجالهایی برپا شده است.

عکس حمید گودرزی و همسر سابقش
بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است.

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت. اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

ازدواج مجدد حمید گودرزی

mehdiofficial

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی