جزئیات علت ناآرامی ها در کردستان چیست + ماجرای تکذیب

جزئیات علت ناآرامی ها در کردستان چیست + ماجرای تکذیب


اخیرا برخی از ناآرامی ها در نواحی کردستان مشاهده شد که رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این خبر را تکذیب کرد و علت این تجمعات را مشکلات صنفی خواند و گفت برای حل این مسائل تلاش می‌کنیم.

«ولی الله نانواکناری» رییس کمیته امنیت گفت: خبر ناآرامی ها در کردستان درست نیست و برخی بخاطر درخواست هایی که داشتند تجمعاتی را شکل دادند و ناآرامی در کار نبوده است.

وی با بیان این که این تجمعات جنبه صنفی دارد، تصریح کرد: در این تجمعات برخی ناپختگی می کنند و دست به اقداماتی نادرست می زنند که البته این اقدامات برای مردم هم قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در حال حاضر آرامش در استان کردستان برقرار است و مسئولان در حال چاره اندیشی و حل مشکلات و درخواست ها هستند.

البته شاهد بودیم برخی به تحریک دشمنان تلاش داشتند از این تجمع سوء استفاده و مشکل ایجاد کنند ولی این اتفاق رخ نداد و همه چیز تحت کنترل است.

وی همچنین گفت: نمایندگان استان کردستان در حال رسیدگی به مشکلات مردم هستند و تلاش دارند که هر چه سریع تر مشکلات آنان را حل کنند.

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم افزود: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای حفظ منافع ملی در این استان تلاش می کنند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان ایران را نمی دهند.

ما این تجمعات را صنفی می دانیم و برای حل آن تلاش خواهیم کرد.

علت درگیری ها در کردستان

mehdiofficial

۲۶ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی