فرشید گلزاده کیست؟/ عارف در تلاش برای حضور گلزاده در وزارتخانه؟

فرشید گلزاده کیست؟/ عارف در تلاش برای حضور گلزاده در وزارتخانه؟

فرشید گلزاده از دوستان نزدیک و همکلاسی قدیمی پسر محمدرضا عارف اصلاح طلب می‌باشد، او که چندی پیش به عنوان رئیس فروشگاه رفاه از طرف عارف بدون هیچ سابقه و تخصصی منتصب شده بود با بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی فروشگاه زنجیره ای را رها کرد.

گلزاده از طرف برخی از خبر گذاری به عنوان «نجومی بگیر» اردوگاه اصلاح طلبان شناخته می‌شود و خبرهای اخیر حاکی از آن است عارف همچنان به دنبال جایگاه بهتری در وزارتخانه ها برای گلزاده می‌یاشد.

اندکی پس از انتصاب پر سر و صدای گلزاده در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاحات، خبر رسید که سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در قبال لابی عارف در مجلس بمنظور منتفی نمودن طرح استیضاحش، فرشید گلزاده را به عضویت در هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست این هلدینگ بزرگ اقتصادی وابسته به وزارت آموزش و پرورش درآورده است!

حال که پرونده استیضاح #شریعتمداری به صحن مجلس نزدیک شده است، بار دیگر مرد همیشه ساکت اصلاحات در حال لابی کردن برای ورود گلزاده به وزارت بسیار حساس و بحرانی صنعت، معدن و تجارت به بهانه‌ی جوان‌گرایی است!

آقایان نوچه پرور بدانند که جامعه تفاوت بین #جوان‌گرایی و رانت‌جویی را بدرستی درک می‌کند و اگر بر استفاده از نیروهای جوان تاکید می‌شود، ملاک شایسته سالاری و استفاده از جوانان نخبه و متخصص است، نه میزان نزدیکی و ارادت جوانان به آقایان و آقازاده‌ها!

فرشید گلزاده کیست؟

mehdiofficial

۳ مهر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی