بازیگران در اکران مردمی فیلم سینمایی خانه دختر

بازیگران در اکران مردمی فیلم سینمایی خانه دختر

 

در اکران مردمی فیلم سینمایی خانه دختر بازیگرانی همچون حامد بهداد و بابک کریمی حضور داشتند. این فیلم سینمایی ساخته شهرام شاه حسینی است. در ادامه گزارش تصویری از این اکران را خواهید دید.

اکران مردمی فیلم سینمایی خانه دختر با حضور حامد بهداد و بابک کریمی روز گذشته در پردیس آزادی برگزار شد. گزارش تصویری این اکران را ببینید.

خانه دختر فیلمی به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی ، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌ کنندگی محمد شایسته و با بازی حامد بهداد ، باران کوثری ، پگاه آهنگرانی و رعنا آزادی‌ ور محصول سال ۱۳۹۳ است.

بازیگران فیلم خانه دختر :

حامد بهداد در نقش منصور – باران کوثری در نقش بهار – پگاه آهنگرانی در نقش پریسا – رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا – بابک کریمی در نقش پدر سمیرا – پردیس احمدیه در نقش نازنین – بهناز جعفری در نقش خاله منصور

   

این فیلم داستان دختری به نام سمیرا است که قصد دارد با منصور ازدواج کند، در روز پیش از عروسی مادر منصور سمیرا را برای معاینه نزد دکتر زنان میبرد اما سمیرا که از این موضوع شوکه شده است از این کار ممانعت کرده و در خیابان اقدام خودکشی میکند، پس از اطلاع مرگ وی به دو همکلاسی‌اش آنها به دنبال دلیل مرگ دوست خود میروند اما دلیل خودکشی از طرف پدر سمیرا مخفی میشود.

 

myportal

۲۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی