زیباترین بازیگران کودک هالیوود کدامند؟ + تصاویر

زیباترین بازیگران کودک هالیوود کدامند؟ + تصاویر

دنیای هالیوود مانند تمام دنیاهای سینمایی به تمام سنین برای بازیگری نیاز دارد و از این بین کودکانی معروف تر و محبوب تر خواهند شد که استایل بهتر و زیباتری برای شخصیت سازی داشته باشند، در این میان بعضی از کودکان به لطف والدینشان نیز معروف شدند البته خودشان نیز استایل مورد نیاز برای هالیوود را داشته اند.

فرزند یک بازیگر معروف بودن می‌تواند به راحتی هر کسی را معروف کند و مورد توجه قرار دهد، حتی بعضی از این کودکان توانسته اند با برندهای معروف جهان مانند فندی، گپ و… همکاری کنند. در ادامه مطلب کودکان معروف و خوش استایل هالیوودی را برای شما معرفی کرده ایم تا بهتر با آنها آشنا شوید.

برخی از کودکان هستند که با وجود سن کم، توانستند در دنیای مد و فشن بدرخشند و بالاتر از آن، با برندهای مشهوری چون فندی، گپ و… همکاری کنند. اگر دوست دارید با خوش استایل ترین کودکان ستاره جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

ویدا مک‌کانهی

دختر متیو مک‌کانهی، ویدا مک‌کانهی، بی شک یکی از محبوب ترین ستاره های دنیای کودکان است. اگر چه او کودکی بیش نیست اما در لباس پوشیدن هیچ موقع کودکانه رفتار نمی کند. او یک دیزاینر لباس دارد که همیشه در لباس پوشیدن از او کمک می گیرد. ویدا تنها ۱۰ سال سن دارد اما خوش پوشی او نه تنها در میان هم سن و سالهایش، بلکه زبانزد بزرگسالان و دیگر طراحان لباس نیز است. بی شک او در بزرگسالی، یکی از خوش لباس ترین ستاره ها و الگوی بسیاری از افراد خواهد بود.

موروکان و مونرو کنن

فرزندان دوقلوی ماریا کری و نیک کنن، به نام های موروکان و مونرو، جزو خوش تیپ ترین کودکان در میان ستاره ها به حساب می آیند. آنها تنها ۷ سال سن دارند اما اگر به ظاهر آنها نگاهی بیاندازید، می بینید که چقدر برنامه ریزی شده و حرفه ای لباس می پوشند. روی فرش قرمزها، معمولا مونرو شبیه مادر و موروکان شبیه پدرش لباس می پوشد. با این که آنها دوقلو هستند اما در بسیاری از موارد شبیه بهم لباس نمی پوشند و به بیان دیگر، هر کدام استایل خاص خود را دارند. کارشناسان مد و فشن آنها را به دلیل این که تیپ شان هر ساله بهتر و حرفه ای تر از قبل می شود، تحسین می کنند. ما بی صبرانه در انتظار زمانی که آنها برند خودشان را راه بیاندازند، هستیم.

هارپر بکهام

آیا می توان در لیست خوش پوش ترین کودکان ستاره نام هارپر بکهام را ندید؟! هارپر، فرزند دیوید و ویکتوریا بکهام، تنها ۷ سال سن دارد اما استایل شخصی او توجه طراحان مد و فشن زیادی را به خود جلب کرده است. اگر چه پدر او سوپر مدلی چون دیوید بکهام است اما او در لباس پوشیدن از مادرش الهام می گیرد. ویکتوریا، که در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین مهره های صنعت مد و فشن است، با سلیقه منحصر بفرد خود، دخترش را نیز تبدیل به یکی از خوش استایل ترین کودکان جهان کرده است.

بلو آیوی کارتر

بلو آیوی کارتر، دختر بیانسه و جی زی، تنها ۶ سال دارد اما با همین سن کم، توانسته در صنعت و مد و فشن به خوبی بدرخشد. از بهترین انتخاب های او در لباس پوشیدن، کفش های تام فورد است که به طور خاص برای او طراحی شده اند. البته جدا از آنها، ما هیچوقت لباس های لوکسی را که او برای تولد ۱ سالگی اش دریافت کرد، از یاد نمی بریم. به عنوان مثال او تنها یک کالسکه ۱۰۰۰ دلاری را از گوئینت پالترو دریافت کرد، باقی لباس ها و اکسسوری های مجلل اش بماند. بدون شک، به زودی ما شاهد اولین کلکسیون لباس های برند بلو آیوی برای کودکان خواهیم بود.

اجیپت داود دین

اجیپت داود دین، پسر ستاره هایی چون آلیشا کیز و سویز بیتز، آنقدر جذابانه لباس می پوشد که توجه بسیاری از طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است. او حتی در کت واک های لباس های بچه گانه زیادی مانند رالف لورن نیز قدم گذاشته است. در واقع اجیپت نه تنها در شوهای برند مشهوری چون رالف لورن حضور داشته، بلکه با او در زمینه های مختلف نیز همکاری کرده است.

فیوچر زهیر

کمد لباس های فیوچر زهیر دیدنی ست. انتخاب لباس های او همیشه بهترین است، به طوری که طراحان مد را نیز مورد تحسین خود قرار داده. او تنها ۴ سال سن دارد اما مانند یک طراح لباس حرفه ای تیپ می زند، بنابراین جای تعجبی ندارد که او را در همکاری با برندهای مشهوری چون گپ ببینیم.

اسهد خالد

اسهد خالد، فرزند دی جی خالد، هنوز به سنی نرسیده که بتواند لباس هایش را خودش انتخاب کند اما مطمئنا پدر او چیزی از خوش تیپی برایش کم نگذاشته است. تیپ او چه بیرون از خانه، چه روی مراسم مختلف فرش قرمز، مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد. رنگ هایی که او برای لباس هایش انتخاب می کند محدود به یک رنگ نیست، از رنگ های خنثی مانند طوسی و مشکی گرفته تا رنگ های جیغی چون قرمز، او رنگ های متنوع و البته جذابی را به تن می کند که در خوش تیپی و محبوبیت اش بی تاثیر نبوده است.

فلین بلوم

فلین بلوم، دختر میراندا کر و اورلاندو بلوم، از خوش تیپی به پدر و مادرش رفته است. مادر او یک سوپر مدل است، بنابراین تعجبی ندارد که در لباس پوشیدن روی فرزندش نیز تاثیر مثبتی بگذارد. اگر چه فلین تنها ۷ سال دارد، اما استایل شخصی اش مورد توجه کارشناسان و طراحان مد است. کلاه ها و ژاکت های چرمی، به همراه شلوارهای جین که به زیبایی روی تن اش می نشیند، الگوی بسیاری از کودکان دیگر شده است. ما مطمئن ایم که او در بزرگسالی تبدیل به یکی از ستاره های دنیای مد و فشن می شود.

نورث وست

از آنجا که کیم کارداشیان به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد، آیا فرزند او بد تیپ هم می شود؟! نورث وست، دختر کیم و کانیه وست، جزو یکی از خوش استایل ترین کودکان در میان ستاره هاست. او با ۵ سال سن، مانند مدل ها، همیشه بهترین لباس ها را به تن می کند. از تیپ های کلاسک او مانند کت های خزدار گرفته تا لباس های اسپورت، او در خوش تیپی جا پای پدر و مادرش گذاشته است. ما مطمئنیم که او هر روز خوش تیپ تر از دیروز می شود به طوری که روزی مانند مادرش الگوی بسیاری از دختران دیگر خواهد شد.

جیمز رینولدز

جیمز رینولدز، به لطف پدر و مادرش، بلیک لایولی و رایان رینولدز، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که البته بیشتر توجهات به دلیل استایل منحصر بفرد او می باشد. ژاکت ها، شلوار و کت هایی که او به تن می کند، از بهترین برندهای جهان انتخاب شده است. مطمئنا او نیز به زودی تبدیل به یکی از مهره های مهم در صنعت مد و فشن خواهد شد.

لونا لجند

از جذابیت های لونا لجند برایتان نگوییم! او نیز بدون شک یکی از خوش تیپ ترین کودکان جهان است. با داشتن مادر سوپر مدلی چون کریسی تیگن و پدری چون جان لجند، او نیز مانند طراحان حرفه ای لباس می پوشد. نه تنها مدل لباس هایی که او بر تن اوست، بلکه مدل موهایش نیز بر جذابیت و به تبع محبوبیت اش افزوده است. مطمئنا ما او را در آینده ای نزدیک در همکاری با مشهورترین برندهای جهان خواهیم دید.

پنلوپه دیسیک

پنلوپه دیسیک نیز مانند دیگر کودکان این لیست، استایل شخصی خودش را دارد. پدر و مادر او، کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک، در محبوبیت او نقش بسرایی داشتند. آنها سعی می کنند که بهترین لباس ها را تن فرزندشان کنند. از پیراهن های طرحدار گرفته تا ژاکت و صندل های خزدار… او یکی از جذاب ترین کلکسیون های لباس را در کمد لباس هایش دارد.

برد کروینگ

برد کروینگ، فرزند هادسون کروینگ، هر چه بزرگ تر می شود، فعالیت اش نیز در صنعت مد و فشن بیشتر می شود. اگر چه او اکنون خیلی کوچک است اما ثابت کرده که داشتن یک استایل شخصی و محبوب، سن و سال نمی شناسد. او بارهای در شوهای برندهای لوکسی چون شنل شرکت کرده است. البته محبوبیت او از زمانی که به همراه پدرش در شو بهار و تابستان سال ۲۰۱۱ روی دفیله قدم گذاشت، بیشتر شد. او اخیرا پارتنر کارا دلوین در شوهای فشن شده، علاوه بر آن در کمپین برند فندی نیز حضور دارد که تمام اینها برای پسری ۱۰ ساله، موفقیت بسیار بزرگی ست.

زیباترین بازیگران دنیا

mehdiofficial

۲۲ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی