خونریزی مغزی سرالکس فرگوسن و عمل جراحی در استالفورد رویال

خونریزی مغزی سرالکس فرگوسن و عمل جراحی در استالفورد رویال

خونریزی مغزی سرالکس فرگوسن و عمل جراحی در استالفورد رویال

سرالکس فرگوسن که سرمربی بی نظیر سابق منچستر یونایتد می باشد، به علت خونریزی مغزی در بیمارستان استالفورد رویال بستری شد. برخی صحبت ها وجود دارد که گفته اند حتی وی به کما رفته است.

سرالکس فرگوسن نشانه بیماری نداشت اما حال رسانه های خارجی زبان اطلاع داده اند که صبح امروز وی دچاز مشکلی حاد شده است و به بیمارستان همراه با اسکورت پلیس منتقل شده است.

الکس فرگوسن صبح امروز دچار مشکلی حاد شده و با اسکورت پلیس به بیمارستان منتقل شده است. گفته می شود ساعت ۹ صبح امروز یک آمبولانس به خانه فرگوسن در منطقه چشایر رفت و او را به بیمارستان استالفورد رویال منتقل کرد.

پس از آن دارن فرگوسن، پسر سرالکس، هم در دیدار امروز تیمش، دانکستر مقابل ویگان اتلتیک حضور نداشت. در بیانیه باشگاه دانکستر آمده بود:” دارن فرگوسن به دلایل خانواده در دیدار امروز حضور نخواهد داشت. دارن خواستار خصوصی ماندن موضوع شد و اعلام کرد که در طول هفته در مورد آن توضیح خواهد داد.

آنطور که در آخرین خبرها آمده، فرگوسن امشب تحت عمل جراحی قرار گرفت. باشگاه منچستریونایتد در بیانیه ای با اعلام این موضوع، نوشت:” سرالکس فرگوسن به دلیل خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت. جراحی خیلی خوب انجام شد اما او نیاز دارد که برای بهبودی تحت مراقبت های دقیق قرار بگیرد.”

عمل جراحی سرالکس فرگوسن

محمد امین اکرمی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی