آشنایی با تاریخچه مبل قالی کرمان

آشنایی با تاریخچه مبل قالی کرمان

آیا از تاریخچه تولید مبل قالی کرمان درایران اطلاعی دارید؟ این صنعت مخصوص ایرانی ها و مردم کرمان است. همانگونه که در تصویر میبینید این محصول بسیار با کیفیت و زیباست و تنها تولید کننده آن در جهان کرمانی ها هستند. چوبی که برای تهیه این مبل استفاده می شود از مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصول در صنایع مبلمان است. کیفیت مبل قالی کرمان زبانزد خاص و عام است؛ در ادامه با این محصول بیشتر آشنا شوید.

گذری بر تاریخچه مبل قالی کرمان

مبل قالی با فرش دستبافت کرمان با قدمتی ۲۵۰ساله یکی از خاص‌ترین و باارزش‌ترین مبلمان اصیل ایرانی (کرمانی) به‌شمار می‌آید. این محصول ترکیبی از هنر فرش‌باف‌ها و مبل‌سازان کرمانی بوده که به جهت کیفیت بالای ساخت مبل و بافت فرش به‌عنوان میراثی ماندگار نسل‌به‌نسل انتقال‌یافته و گذر زمان بر ارزش آن افزوده است.

مبل قالی چوبینه با مدیریت سعید نوحی (نسل چهارم از مبل‌سازان نوحی)، تولیدکننده جدیدترین و باکیفیت‌ترین مبل فرش‌های کرمان، سال‌هاست در ارائه این محصول بی‌همتا فعالیت دارد.

چوب مصرفی ما در ساخت این مبل از بهترین نوع مصرفی راش یا گردو بوده و محصول ما همواره بر پایه کیفیت، اصالت و زیبایی استواربوده و امیدواریم که بتوانیم در آینده‌ای نزدیک معرف فرهنگ و هنر ایران‌زمین به جهانیان باشیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

سه نسلی هستیم که درحال‌حاضر در تولید و عرضه مبل قالی فعالیت داریم.

هدف ما به نمایش گذاشتن این مبلمان اصیل ایرانی (کرمانی) به جهانیان است.

امید دارم که فرزندم امیراشکان که نسل پنجم از خاندان نوحی است، در آینده‌ای نزدیک بتواند این وظیفه را به‌خوبی و بر پایه تکنولوژی روز دنیا به سرانجام برساند.

 

myportal

۲۰ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی