دورهمی ستاره‌ها در کافه جواد رضویان

دورهمی ستاره‌ها در کافه جواد رضویان

 

کافه جواد رضویان به تازگی افتتاح شده است در مراسم افتتاحیه این هنرمند بازیگران و هنرمندان کشورمان حضور داشتند. همچنین محسن مسلمان و حامد حدادی نیز به چشم میخوردند. در ادامه گزارش تصویری از این دورهمی را خواهید دید.

روز گذشته کافه جواد رضویان، بازیگر سینما و تلویزیون افتتاح شد.
محسن مسلمان، حامد حدادی، فرهاد ظریف، امیرحسین صادقی و هنرمندان در افتتاحیه کافه جواد رضویان حضور داشتند.

ستاره‌های پرسپولیس و استقلال در کنار هنرپیشه‌های سینما در مراسم افتتاح کافه‌ی جواد رضویان حضور یافتند.

جواد رضویان با دعوت از امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال و محسن مسلمان در کنارحامد حدادی فوق ستاره بسکتبال ایران دورهمی افتتاح کافه جدید خود را برگزار کرد. در این مراسم سحر قریشی و لیلا بلوکات نیز حضور داشتند و دورهمی ستاره‌ها ساعات زیادی از خود را به گرفتن عکس سلفی و دادن امضای یادگاری به هواداران اختصاص داشت.

سیدجواد رضویان (زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در قم) بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری ایرانی است.

سیدجواد رضویان از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او هم اکنون ساکن محله سعادت آباد تهران است. وی به طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. وی در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آنها وارد این رشته شده است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد. جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است و یک طوطی برزیلی هم دارد. نارنجی رنگ مورد علاقه اوست. سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک.

دورهمی ستاره‌ها در کافه جواد رضویان

myportal

۱۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی