قتل همسر توسط کارگردان روانی

قتل همسر توسط کارگردان روانی

یک کارگردان هالیوودی همسرش را در آپارتمان شخصی اش به طرز فجیعی به قتل رساند. او یک کودک چند ماهه داشته است که به گفته شاهدین در کنار جنازه همسرش گریان و بی تاب شده بود.

کارگردان امریکایی که درجنایتی خونین همسر جوانش را پس از شکنجه و ضرب و شتم کشته بود ازسوی پلیس دستگیر شد. این درحالی است که انتشار این خبر بازتاب‌های گسترده‌ای داشت.

در این جنایت که به گفته پلیس «لس آنجلس» یکی از فجیع‌ترین پرونده‌های جنایی این شهر به شمارمی‌رود، «یانا کاسیان»-مدل ۳۰ ساله امریکایی- به دست همسرش«بلیک لیبل» به قتل رسید. مأمورانپلیس که به دنبال تماس یکی از خدمتکاران راهی خانه ویلایی گرانقیمت زوج جوان شده بودند در حالی با جسد این زن روبه‌روشدند که فرزند چند ماهه‌اش کنار پیکر مادرش گریه می‌کرد و «بلیک» نیز در اتاقش خواب بود.

با وجودی که کارگردان جوان کانادایی تبار هنوز به جنایت اعتراف نکرده اما تمامی شواهد علیه او است. به گزارش پزشکی قانونی، شدت جراحات وارده بر سر قربانی جنایت به حدی فجیع بوده که از جمجمه او چند تکه استخوان خرد شده باقی مانده است. قاضی با توجه به شکل و شیوه قتل دستور انجام تست روانی از قاتل را نیز داده است.

برنا

myportal

۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی