اجاره منزل برای خانواده افغانی توسط رضا صادقی

اجاره منزل برای خانواده افغانی توسط رضا صادقی

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ پس از مشاهده تصویر زن ویلچرنشین افغان که در سطل زباله دنیال غذا میگشت برای او و خانواده اش خانه ای اجاره کرد و به زندگی  آن ها سر و سامان داد.

رضا صادقی، خواننده مطرح پاپ کشور که نسبت بهانتشار عکسی که در آن بانوی ویلچر نشینی در حال تهیه غذا از سطل زباله ای بود، واکنش داده بود اقدامبه اجاره منزلی برای این بانو و دو فرزندش کرد.

صادقی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با اعلام این خبر خواستار نگاه منصفانه مردم شد.
در متن منتشر شده توسط این هنرمند هرمزگانی آمده است:

“خدارو شکر امروز یک خونه مناسب برای این هم زبون که ایرانی افغانی هست تهیه شد و انشالله تویهمین یکی دو روزه حال خوب خودش و بچه هاش و به اشتراک میزارم خدمتتون .فقط برام سواله چرابعضی ها ظالمانه در مورد این مادر این زن قضاوت می کنن؟بخدا این رسم انسان دوستی نیست. این زنبی پناه فقط می‌خواد از این وضع خلاص بشه و بچه هاش و با ارامش بزرگ کنه . بازم تشکر از خانوم زارعبرای پیگیری دقیق و دلسوزانه .. فعلا تا همینجا … تا بعد…”

البته پیش از این محمد استاد، رئیس هیئت‌مدیره جامعه معلولین استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا،نسبت به انتشار این عکس واکنش نشان داده و بابیان اینکه فردی که در این عکس مشاهده‌شده است از اتباع بیگانه و دارای دو فرزند است، تصریح کرد: جامعه معلولین استان به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهادو بدون کمک دولتی از مدت‌ها پیش این فرد را شناسایی و برای کمک بارها به منزلش مراجعه کرد کهبا مقاومت و عدم همکاری‌اش مواجه شد.

استاد بابیان اینکه برخی با سنگ‌اندازی در تلاش‌اند مانع از دیده شدن فعالیت‌های جامعه معلولین استان هرمزگان هستند، اضافه کرد: در تلاشیم به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد از دو طریق آموزش تحصیلی و توانمندسازی جامعه معلولین آن‌ها در خودکفایی‌شان نقشی داشته باشیم.

 

ایسنا

myportal

۶ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی