کمک بهرام رادان به زلزله زدگان

کمک بهرام رادان به زلزله زدگان

بهرام رادان از هنرپیشگان سینما و تلویزیون است که این روزها به کمک مردم زلزله زده در کرمانشاه رفته است. او به صورت حضوری در میان مردم آسیب دیده در غرب کشور مشاهده شده است.

 بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران راهی مناطق زلزله زده در غرب کشور شده در حالی که شخصا در حال کمک رسانی به افراد آسیب دیده است.

باید به این بازیگر محبوب که دو بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده تبریک گفت که مانند خیلی از ستاره ها به صدور پیام تسلیت بسنده نکرده و به صورت عملی به آسیب دیدگان کمک کرده است.

ستارگان فوتبال ایران باید از رادان یاد بگیرند که هم ستاره است و شهرت دارد و هم درگیر کلی کار در تهران است اما با این حال همه این ها را رها کرده و برای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله راهی این مناطق شده است.

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادان دارای یک خواهر و یک برادر است.پدر وی اصالتا اهل اصفهان است.

زندگی هنری

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شد.

رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده‌است.

خبر ورزشی

myportal

۲۵ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی