علاقه بروکلین بکهام به دختر خوزه مورینیو

علاقه بروکلین بکهام به دختر خوزه مورینیو

رابطه بروکلین بکهام با دختر جوان مورینیو سرمربی مشهور ایتالیایی تبدیل به خبری جنجالی شده و سرخط رسانه ها و روزنامه های ایتالیایی شده است. وی با فرزند دیوید بکام وارد رابطه دوستی شده و این دو به یکدیگر علاقه زیادی دارند.

این روزها خبرهایی مبنی بر رابطه بروکلین بکام-فرزند دیوید بکام- با ماتیلد دختر مورینیو به گوش می رسد.

گفته می شود یکی از روزنامه های ایتالیایی عکس‌ هایی منتشر کرده است
که بروکلین و ماتیلد را در حال ترک لندن پس از مهمانی جایزه بریت با یک ماشین نشان می دهد.

در این زمان تنها می توان گفت که رابطه آنها بیش از یک دوستی معمولی است.

با توجه به این اتفاق ماتیلد مورینو این روزها در کانون توجهات قرار گرفته و نام و تصویرش بیشتر از هر زمان دیگری در رسانه ها بازنشر می شود.

بروکلین پسر دیوید بکام

اگر حوالی غرب شهر لندن زندگی کنید ممکن است یک روز صبح وقتی در یکی ازکافه های نزدیک منزل تان لاته سفارش می دهید به شدت شوکه شوید چون بروکلین بکام، پسر دیوید بکام ستاره فوتبال، سفارش شما را سرو خواهدکرد! بروکلین که متولد چهارم مارس ۱۹۹۹ در انگلستان است به تازگی تولد ۱۶ سالگی اش را جشن گرفت.او علاوه بر بازی در تیم آرسنال، دو سال است که کسب درآمد را به جای سرگرمی آخر هفته های خود انتخاب کرده است.

پدر او دیوید بکام ستاره اسبق فوتبال انگلستان و مادرش ویکتوریا بکام خواننده معروف گروه «اسپایس گرلز» و طراح مد و لباس است.با وجود ثروت ۱۶۵ میلیون یورویی دیوید و ویکتوریا بکام، پسر ۱۶ ساله آنها که از طریق شرکت در فشن شوهای مادرش به عنوان مدل، به چهره معروفی برای مردم انگلستان نیز تبدیل شده است، تعطیلات آخر هفته ها را در قبال دریافت یک حقوق حداقلی در یک کافه مشغول به کار است!

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی