وارد شدن فرزند جانی دپ در دنیای مد

وارد شدن فرزند جانی دپ در دنیای مد

لی لی رز نام دختر جانی دپ هنرمند مشهور هالیوودی است که میخواهد در  دنیای مد فعالیتش را آغاز کند اما جانی دپ از این موضوع ناراحت است و برای دخترش ابراز نگرانی کرده است.

پ” هنرپیشه مشهور هالیوودی است که دختری ۱۶ ساله به نام “لی لی رز” دارد.

, “جانی دپ” هنرپیشه مشهور هالیوودی است که دختری ۱۶ ساله به نام “لی لی رز” دارد.

این بازیگر مشهور در مصاحبه با “پیپل” از کار کردن دخترش در دنیای مد ابراز نگرانی کرد و به نظر می رسد با توجه به تجربه ناشی از حضور چندین ساله اش در دنیای شهرت نگرانی او بی دلیل هم نیست.

او با توجه به کمپینی که اخیرا برای مبارزه با مدل های کم سن و سال راه افتاده از این که دخترش با این سن کم مدل شده ،ناراحت است.

دپ در این باره می گوید:”می دانستم که او به خاطر زیبایی اش یک روز مدل می شود اما نه به این زودی و نه در این سن!”مادر لی لی رز و همسر سابق جانی دپ ،”ونسا پاردی” – بازیگر و مدل فرانسوی- سالها چهره اصلی برَند “شانل” بوده است

جانی دپ با نام کامل جان کریستوفر دپ دوم در نهم ژوئن سال ۱۹۶۳ در اوونسبرو واقع در کنتاکی به دنیا آمد. در آن زمان پدر وی سنیور جان، مهندس شهرسازی و مادرش بتی، پیشخدمت بود. جانی در کودکی رابطه‌ی چندان دلچسبی با پدرش نداشت. رابطه‌‌اش با مادرش نیز بد نبود ولی پدربزرگ را به هر کس دیگری ترجیح می‌داد، به طوری که بیشتر زمانش را در کنار وی سپری کرده و خاطرات شیرین بسیاری را از این دوران در ذهنش دارد.

myportal

۲۳ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی