ماجرای محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی

ماجرای محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی

محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی,جزئیات محرومیت علیرضا کریمی,علیرضا کریمی

ساعاتی است که خبر محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی در اینترنت منتشر شده است که نایب رئیس فدراسیون کشتی این خبر را تکذیب کرد و ضمن اعلام این مسئله که هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است ، گفت محرومیت او قابل پیش بینی است اما هنوز در این رابطه جکمی صادر نشده است .

محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی,جزئیات محرومیت علیرضا کریمی,علیرضا کریمی

نایب رییس فدراسیون کشتی در عین حال اظهار داشت: البته همانطور که از قبل گفته بودم محرومیت کشتی گیر ایران ، مربی او و همچنین فدراسیون کشتی قابل پیش بینی است اما هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است.

علیرضا کریمی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ ساله های جهان که آذر ماه امسال در لهستان برگزار شد با حریفی از رژیم صهیونیستی روبرو نشد و سبب شد تا اتحادیه جهانی کشتی موضوع را به کمیته حقوقی و اخلاق این اتحادیه ارجاع دهد.

از سوی دیگر کمیته بین المللی المپیک به دلیل آنچه که دخالت سیاست در ورزش عنوان شده است، موضوع را از اتحادیه جهانی کشتی پیگیری کرده و احتمال تعلیق کشتی ایران وجود خواهد داشت.

طبق آخرین خبرها، کشتی ایران فعلا محروم نشده است اما علیرضا کریمی به مدت ۶ ماه و مربی او جمشیدی دو سال از فعالیت بین المللی محروم شدند.

جزئیات محرومیت مادام العمر علیرضا کریمی

محمد امین اکرمی

۲۷ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی