آخرین وضعیت بیماری جمشید مشایخی حال جسمی جمشید مشایخی

آخرین وضعیت بیماری جمشید مشایخی حال جسمی جمشید مشایخی

وضعیت جمشید مشایخی در بیمارستان حال جمشید مشایخی در بیمارستان

آیا جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص شده است وضعیت جسمی او چطور است روند درمان جمشید مشایخی

وضعیت جمشید مشایخی,وضعیت جسمی جمشید مشایخی,حال جمشید مشایخی

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، جمشید مشایخی که از هفته پیش در بیمارستان بستری شده بود، تا دیروز شنبه ۲۳ تیر ۹۷ در بیمارستان بستری بود و امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۹۷ از بیمارستان مرخص شده است.

روند درمان جمشید مشایخی مثبت ارزیابی شده است ؛ او که به دلیل مشکلات گوارشی و درد از ناحیه روده و معده در بیمارستان بستری شده بود و پزشکان در حال مداوای وی هستند.

حال جمشید مشایخی چطور است

فرزند جمشید مشایخی در گفتگو با خبرنگاران گفت هیچ گونه جراحی‌ای روی پدرم انجام نشده است و تاکنون پزشکان تشخیص ندادند که نیاز به عمل داشته باشند و عمل جراحی را تجویز نکردند اما امروز پزشک ایشان دوباره وی را ویزیت خواهد کرد و دستورات جدیدی صادر خواهد کرد.

فرزند جمشید مشایخی ادامه داد: براساس تشخیص پزشکان پدرم باید تا روز شنبه ۲۳ تیر در بیمارستان برای تکمیل شدن امور درمانی بستری باشد.

وی با تشکر از اهالی خانه سینما، دوستان و علاقمندان جمشید مشایخی گفت: در طی این مدت افرادی همچون آقایان علی نصیریان، علیرضا تابش، محمود واعظی و کامران ملکی به ملاقات پدرم آمده‌اند. در این میان آقای علی دهکردی هر روز به ملاقات او آمده است.

سام مشایخی ادامه داد: جمشید مشایخی ممنوع‌الملاقات نیست اما از آنجاکه در بخش آی سی یو بستری است، برای راحتی حال بیمار و همچنین تسریع در روند درمان انجام ملاقات با محدودیت‌هایی روبروست.

محمد امین اکرمی

۲۳ تیر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی