آخرین مدل مانتو پاییز ۹۷/ مدل جدید مانتو پاییز ۲۰۱۸

آخرین مدل مانتو پاییز ۹۷/ مدل جدید مانتو پاییز ۲۰۱۸


مدل مانتو پاییز ۹۷ در این مطلب آماده می باشد، با آمدن فصل پاییز مدل لباس ها نیز تغییر می‌کند ولی تغییر لباس همیشه باید به بهترین شکل صورت گیرد و مدل های جدید را شامل خود کند، در این مطلب برای شما عزیزان آخرین مدل های سال ۲۰۱۸ را که شامل مدل های مانتو جدید برای خانم های خوش سلیقه است قرار داده‌ایم.

مدل های مانتو برای سلیقه های مختلف طراحی شده است که در فصل پاییز می تواند بسیار شما را زیباتر و بهتر از قبل جلوه دهد، این لباس های در جشنواره های پاییزه مد دنیا در سال ۲۰۱۸ در حال ارائه به مشتریان می‌باشد.

شاید فکر کنید کـه رنگ هاي نئون تنها برای فصل هاي گرمی چون تابستان مناسب اسـت، اما اشتباه کردید. اینبار این رنگ ترند پاییز شده اسـت. اگر بـه فشن شوهای اینروزها نگاهی بیاندازید، میبینید کـه رنگ هاي سبز، بنفش، نارنجی و صورتی فسفری، حکمرانی میکنند.

مدل مانتو پاییز ۹۷

ژورنال مانتو پاییزی

مدتی از کیف هاي کمری خبری نبود اما چند وقتی ست کـه این مدل کیف نیز جای خودرا در دنیای مد و فشن پیدا کرده اسـت. خوبی این مدل کیف ها آن اسـت کـه جاگیر نمی باشند و دست هاي شـما را آزاد می گذارند تا درصورت نیاز بتوانید چیزهای دیگر رابه سادگی حمل کنید.

کت یکی از لباسهای محبوب فصل پاییز اسـت، از این رو کـه شـما بـه اسانی می‌توانید هنگام سرما آنرا روی لباس تان بپوشید یا در مواقع گرما بـه اسانی آنرا در بیاورید. این مدل لباس یکی از ترندهای پاییز امسال می باشد کـه میتوانید آن رابه همراه شلوار یا حتی دامن بـه تن کنید.

لطفا در پایین همین صفحه و در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما و دیگر کاربران عزیز سایت در مورد ترندهای این فصل در میان بگذارید.

مدل جدید مانتو پاییز ۹۷

mehdiofficial

۳ مهر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی