چگونه در اینستاگرام ویدیو ۶۰ ثانیه ای آپلود کنیم

چگونه در اینستاگرام ویدئو 60 ثانیه ای آپلود کنیم

اطلاعیه ی اینستاگرام درمورد آپلود کردن ویدئو های ۶۰ ثانیه ای

آموزش آپلود کردن ویدئو های طولانی در اینستاگرام

طبق اخباری که امروز منتشر شده‌اند اینستاگرام قصد دارد حداکثر زمان ویدیوهای آپلود شده در این سایت را از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش دهد. در روزهای گذشته خبر از تغییراتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و واکنش کاربران به این تغییرات به گوش رسیده .

شبکه اینستاگرام از سال ۲۰۱۳ برای کاربران خود امکان آپلود کردن ویدیو را فراهم کرد. اما تا امروز حداکثر زمان این کلیپ‌ها ۱۵ ثانیه بودند. گرچه ۱۵ ثانیه از زمان ۶ ثانیه‌ای معروف اپلیکیشن واین(یک سرویس محبوب به‌اشتراک‌گذاری ویدیو که در آن تنها امکان آپلود ویدیو تا احداکثر زمان ۶ ثانیه وجود دارد) بیشتر بود اما ظاهرا این زمان هم برای کاربران کافی نبود.

بنابراین طبق تصمیم جدید این شبکه اجتماعی از امروز این زمان از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش می‌یابد. البته باید بدانید به کار افتادن این امکان برای همه کاربران به مرور و در ماه‌های آینده اتفاق می‌افتد.

در ضمن این هفته نسخه ۷٫۱۹ اینستاگرام برای سیستم عامل ios هم در فروشگاه اپلیکیشن آی‌تیونز قرار خواهد گرفت. این نسخه امکان ساخت و آپلود ویدیوهایی را می‌دهد که از چندین ویدیوی گرفته شده توسط گوشی‌تان تشکیل شده باشد. هنوز نمی‌دانیم آیا همین امکان برای اندروید هم در نظر گرفته خواهد شد یا نه.

در ۶ ماه گذشته میزان وقتی که کاربران به تماشای ویدیو در اینستاگرام اختصاص داده‌اند در حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. به نظر می‌رسد همین افزایش قابل توجه باعث شده این شبکه اجتماعی توجه بیشتری به ویدیوهای آپلود شده در این شبکه نشان دهد.

myportal

۱۱ فروردین ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی