عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

آدم ها برای خواستگاری در سراسر دنیا از روش های مختلف استفاده می کنند، اما باید گفت که در کنار همه این روش ها خواستگاری هایی هستند که می‌توان عنوان «عجیب‌ترین» را بر روی آن‌ها گذاشت. البته این خواستگاری ها تنها یک پیام دارد آن هم این است که از عشق و فرد عاشق همه کار برمی آید و این قدرت عشق آن هاست که باعث شده ما الان از آن ها به عنوان عجیب ترین ترین و عاشقانه ترین درخواست ازدواج ها یاد کنیم .

خواستگاری زیر شفقهای شمالی

خود «آناکا دیویس» هم هیچ وقت تصور نمی کرده است که روزی در کنار شفق های قطبی و زیر آسمانی از نور های سبز و آبی همسر آینده اش جلوی پایش زانو بزند و با  نشان دادن انگشتر ازدواج از او خواستگاری کند تا بعدهای سبک خواستگاری داماد ۲۸ ساله اش در رده رمانتیک ترین خواستگاری های جهان قرار بگیرد.

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

خواستگاری با کمک شیر دریایی

این مورد بیشتر از اینکه رمانتیک به نظر برسد در نوع خودش یک خواستگاری عجیب و غریب است. فکرش را بکنید که در یکی از قرارهای ملاقات با همسر آینده تان  به جای او با یک شیر دریایی مواجه شوید که یک شاخه گل قرمز در دهانش دارد که یادداشتی هم با این مضمون دور آن پیچیده شده است «با من ازدواج می کنی؟» تازه بعد از آن هم وقتی سر برمی گردانید مردی را پشت سرتان ببینید که جلوی پایتان زانو زده و با حلقه ای در دست رسما از شما خواستگاری میکند.

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

تقاضای ازدواج در هیبت مرد عنکبوتی

این خواستگار عاشق پیشه  با سفر به شهر دختر مورد علاقه اش، در یکی از ساختمان های شهر گوانگژو رسم و رسومات خواستگاری را با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی به جا آورده است و بعد از این کار هم از ۵۲۰غریبه خواسته که با خواندن آواز برای زندگی شان آرزوی خوشبختی کنند.

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

۷هزار کیلومتر تا رسیدن به خانه بخت

این هنرمند ژاپنی هم برای خواستگاری از همسر مورد علاقه اش حسابی ابتکار به خرج داده و خودش را به زحمت انداخته است«یاسوشی تاکاهاشی» با دستگاه جی پی اس درخواست ازدواجش را روی نقشه کشور ژاپن هجی و ۷هزار کیلومتر را در طول شش ماه پیاده و سواره طی کرده است. جی پی اس این داماد عاشق پیشه همه قدم هایی را که توسط او در طول سفر طی شده را ثبت کرده تا جمله«با من ازدواج کن» به انضمام یک قلب تیر خورده روی صفحه اش نقش ببندد.

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

خواستگاری زیر آب

یکی از خواستگاری های خلاق مربوط می شود به یک کارگردان، او که برای تولدش توسط  همسر آینده اش  به یک سفر غواصی در قبرس دعوت میشود این سفر را بهترین موقعیت برای خواستگاری و غافلگیری دختر مورد علاقه اش می داند. این دو در حال غواصی در اقیانوس اطلس بودند که «جنا»متوجه گیر کردن پای«اندی» در زیر آب می شود و برای آزاد کردنش از چاقوی او کمک می گیرد اما با باز کردن جعبه آن به جای مواجهه با چاقو با انگشتری از یاقوت رو به رو می شود که از او تقاضای ازدواج می کند.

خواستگاری در لباسی از گل های سرخ

یکی از عاشقانه ترین خواستگاری های سال گذشته متعلق به این زوج چینی است؛ که در آن مرد تصمیم می گیرد تا از همسرش در لباسی از گل های سرخ خواستگاری کند. لباسی که این عاشق پیشه چینی برای همسرش تهیه کرده از ۹هزار و ۹۹۹ رز سرخ ساخته شده است. جناب داماد می گوید که او در ابتدا فقط قصد خواستگاری با گل های سرخ را داشته اما بعد از اینکه متوجه علاقه همسرش به مد و لباس می شود تصمیم می گیرد تا یک قدم جلوتر برود و لباسی با این ویژگی به او هدیه کند و با این روش، خواستگاری مجللی برای دختر مورد علاقه اش ترتیب دهد.

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

درخواست ازدواج روی بیلبورد

در این مورد هم جناب داماد تمام خلاقیت خودش را به کار بست تا همسر مورد علاقه اش را برای ازدواج حسابی غافلگیر کند تا جایی که «پائول» تصمیم می گیرد تا در یکی از خیابانهای شهر به طور مخفیانه پوستری را طراحی کند. او در یک اتفاق برنامه ریزی شده این پوستر را در مسیر رانندگی «تارا»  و روی یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی شهر نصب می کند.یک روز«تارا» بعد از اینکه به شکلی سوری توسط رئیسش برای یک ملاقات کاری به بیرون فرستاده می شود از دیدن بیلبوردی که بین راه می بیند غافلگیری می شود. آن هم با پوستری که روی آن نوشته شده«تارا تو زندگی من را عوض کرده ای!با من ازدواج می کنی؟»

عجیب ترین و عاشقانه ترین خواستگاری های جهان + عکس

myportal

۱۲ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی