ترمیم کردن دیوار با رنگ و بدون بتونه کاری

بعضی از عیب های دیوار را نمی توان به کمک بتونه از بین برد اما با استفاده ی درست از رنگ می توان آن را پوشاند. برای مثال برآمدگی های روی دیوار را می توان به این صورت از بین برد. در ادامه آموزش صحیح رنگ کردن عیب های دیوار را خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

  نحوه پوشاندن عیب دیوار با رنگ

قسمتی از دیوار خانه ما دچار مشکل شده، باد کرده و ور آمده است. قصد نداریم تعمیرات منزل انجام دهیم و فقط می خواهیم دیوار را رنگ بزنیم. چه رنگی برای پوشاندن عیوب دیوار مناسب است؟

 

قبل از هر اقدامی بهتر است علت عیب دیوار را جویا شوید. شاید مشکل آنقدر جدی باشد که برای خانه تان تهدید باشد. بعد از اینکه متوجه شدید تعمیرات چندان ضرورتی ندارد می توانید برای پوشاندن عیب دیوار خانه دست به کار شوید.

اول ببینید دیوار عیب دار نورگیر است یا در قسمتی از فضای خانه وجود دارد که نور به آن نمی خورد و اغلب مواقع تاریک است. اگر دیوار رو به نور است و اکثر مواقع روشن است، بدانید که باید از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید رنگ سفید، کرم، آبی روشن و مانند آنها برای دیوار رو به نور مناسب است. چون سایه ای که روی دیوار می افتد دیده نمی شود. اگر عیوب روی دیوار در بخش تاریک خانه قرار گرفته است، می توانید از رنگ های تیره برای دیوار استفاده کنید. در تاریکی سایه و روشنایی بوجود نمی آید که بخواهد عیب دیوار را نمایان کند.

myportal

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی