گرامیداشت سالگرد تولد خندوانه

گرامیداشت سالگرد تولد خندوانه

   شب گذشته برنامه پرطرفدار خندوانه با حضور هنرمندان زیادی همراه بود علی مشهدی، علی لهراسبی و بسیاری از هنرمندان به جذابیت برنامه دیشب خندوانه اضافه کردند.  ولادت کریمه اهل بیت با جشن تولد چهارسالگی خندوانه همزمان گرامی داشته شد و این برنامه ۴ سال است که خنده را بر لب هموطنانمان نمایان میسازد.همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن تولد چهارسالگی برنامه خندوانه بدون هیچ بازپخشی به روی آنتن رفت.

  شب گذشته پیش از اینکه برنامه «خندوانه» به شکل همیشگی به روی آنتن برود، گزارشی از تشییع پیکر شهدای ترور چهارشنبه پخش شد و در ادامه‌اش رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) به سفره‌داری اهل بیت (ع) اشاره کرد، گفت: به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت (ع) از امشب شما با انجام تراکنش و سامانه ۷۸۰ می‌توانید برای خرید آرد به مناطق محروم کمک کنید.

جوان با بیان تولد چهارسالگی «خندوانه»، در این باره اظهار داشت: امشب، همان تاریخی است که اولین بار، برنامه «خندوانه» به روی آنتن شبکه نسیم رفت و به همین بهانه برای اولین بار شادی برنامه «خندوانه» را به همه عوامل خودمان که از ابتدای «خندوانه» با ما همراه بودند تقدیم می‌کنیم.

همچنین در ادامه برنامه «خندوانه»، گلچینی از سری برنامه‌های گذشته با قطعه‌ای جدید پخش شد و پس از آن «علی لهراسبی» خواننده موسیقی پاپ به روی صحنه آمد.

وی در ابتدا ضمن ادای احترام به شهدای ترور گفت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته در تهران رقم خورد، خیلی دوست داشتم در برنامه امشب حضور داشته باشم. ما ایرانی‌ها همیشه با هم هستیم و یک صدا شعار «ما کنار هم هستیم» را فریاد کشیده‌ایم و تشکر می‌کنم از همه کسانی که امنیت امروز را برای ما فراهم می‌کنند.

لهراسبی در ادامه حضورش در «خندوانه» دو قطعه از موسیقی‌های ماندگار خود را به صورت زنده اجرا کرد و پس از آن بخش نمایشی استاد پایدار با ایفای نقش نیما شعبان‌زاده به روی آنتن رفت.

گفتنی است؛ در ادامه برنامه جوان به همراه شاه حسینی، در شب تولد چهار سالگی «خندوانه» به قرعه‌کشی بین تماشاگران پرداخت و پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، جوان با کیک تولد «خندوانه» در استودیو حاضر شد و از علی مشهدی کمدین برنامه دعوت کرد.

مشهدی در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای ترور و همچنین مدافعین مرزها، خاطره‌ای از دوران جوانی خود تعریف کرد و به دنبال آن جوان، نیما و مشهدی شمع چهار سالگی «خندوانه» را فوت کردند و جوان از همه عوامل برنامه خود و همچنین مدیران شبکه نسیم تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران

myportal

۲۲ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی