ازدواج پرنس هری با مگان مارکل

ازدواج  پرنس هری با مگان مارکل

پرنس هری  شاهزاده بریتانیایی به تازگی پرده از ارتباطش با خانم مگان یکی از هنرپیشه های این کشور برداشت و به صورت رسمی خبر ازدواجش را با وی اعلام کرد. اختلاف سنی و طبقاتی این زوج قابل ملاحظه است و کمتر کسی می تواند این ازدواج را باور کند.

پرنس هری ۳۲ ساله در گفتگوی با بخش ستاره هاي دیلی میل گفت :کسیراکه میتوانم باقی عمرم را با او زندگی کنم می شناسم و قصد دارم با او ازدواج کنم.
پرنس هریوب سایت هاي بریتانایی نوشتد :ازدواج شاهزاده با دختر فقیراین عنوان به علت زندگی سخت مگان گزینه شده هست چرا که اوشبیه سیندلاری قصه هاست.

مگان نامزد هری بیش از یک سال هست که با او در ارتباط بوده و حالا با تست کردن مدل هاي گوناگون لباسعروس گمانه هاي ازدواجش با پرنس هری را بیش از پیش سرزبان ها انداخته.بعد از تمام حواشیحالا پرنس هری ۳۲ ساله تصمیم دارد با مگان مارکل ۳۵ ساله ازدواج کند.

روزنامه دیلی استار اولین نشریه اي بود که از این ارتباط پرده برداشت. به گزارش دیلی استار، شاهزاده هریچندین ماه با این هنرپیشه ارتباط مخفیانه داشته هست. زمانی که این سریال در کانادا فیلم برداری می شده، هری با او آشنا شده. این دو بعدها در لس آنجلس ملاقات هایي با هم داشتند و حتی چندین بار مخفیانه در لندن نیز با هم دیدار کردند.

یکی از دوستان مگان می‌گوید:نامزد پرنس هری چند روزی که برای گزینه لباس عروس به یکی از مزونهایسرشناس شهر می رود و و تصویر یکی از لباسها را نیز به من نشان داد ولی هنوز مطمئن نیست و تصمیم دارد با توجه بیشتری لباس خود را گزینه کند.

شهر مطلب

myportal

۲۱ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی