فرزند جدید لیونل مسی

فرزند جدید لیونل مسی

لیونل مسی که چند روز پیش خبر جشن ازدواجش را در رسانه های ورزشی شاهد بودیم صاحب دو فرزند پسر است به تازگی خبردار شدیم که فرزند سوم وی هم در راه است این فوتبالیست مشهور هنوز این خبر را رسانه ای نکرده است و جنسیت فرزند سومش هنوز مشخص نشده است.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا برای سومین بار پدر می شود.

به نقل از mirror ، لیونل مسی که دو ماه پیش رسما ازدواج کرد حالا در انتظار تولد سومین فرزندش است. لیونل مسی و همسرش آنتونیا پیش از این دو پسر چهار و یک ساله به نام تیاگو و متئو دارند اما جنسیت فرزند سوم آنها مشخص نیست. مسی هنوز شخصاً این خبر که به زودی صاحب فرزند می‌شود را تأیید نکرده اما رسانه‌های مختلف آرژانتینی از صحت این خبر ابراز اطمینان کرده‌اند.

یونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود. لیونل دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد. لیونل مسی عضو تیم ملی بزرگسالان آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده “جانشین” است. لیونل در سن ۵سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست.

 

جام جم انلاین

myportal

۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی