گرامیداشت زادروز ایران دَرودی

گرامیداشت زادروز ایران دَرودی

ایران دَرودی از هنرمندان پیشکسوت کشورمان است که به تازگی جشن تولد ۸۱ سالگی اش را جمعی از هنرمندان برای وی برگزار کردند. او در حال راه اندازی یک موزه است و آرزو دارد در تکمیل و افتتاحیه موزه اش نیز حضور داشته باشد در ادامه گزارش تصویری از تولد ایران درودی را خواهید دید.

جشن تولد ایران دَرودی هنرمند نقاش دیروز شنبه ۱۱ شهریورماه جاری درگالری فرمانفرما با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان برگزار شد.

یران درودی در هشتاد و یکمین سالگرد تولدش آرزو کرد: دعا کنید زنده بمانم تا ساخت موزه ایران درودیتمام شود و خودم بتوانم تابلوهایم را در موزه‌ام آویزان کنم.

ایران درودی بعد از دریافت یک جلد کتاب حافظ به عنوان هدیه تولدش از مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان، اولین تفأل را به نیت راه‌اندازی موزه‌اش زد و وقتی جواب مثبتی از لسان‌الغیب گرفت، لبخند رضایت روی لبانش نشست.

این هنرمند پیشکسوت عرصه هنر در جشن روز تولدش که عصر ۱۱ شهریورماه در گالری فرمانفرما برگزارشد، قبل از آنکه شمع تولدش را فوت کند، گفت: مدیرعامل خانه هنرمندان ۱۱ شهریورماه سال گذشتهکلنگ موزه من را زد و جشن تولد ۸۰ سالگی من را در خانه هنرمندان گرفت. امیدوارم وقتی موزه‌ام آماده می‌شود، خودم هم باشم زیرا موزه من یک مرکز تبادل فرهنگی خواهد شد.

myportal

۱۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی