آناهیتا نعمتی و خالکوبی جالبش

آناهیتا نعمتی و خالکوبی جالبش

آناهیتا نعمتی سلفی زیبایی از خود در صفحه شخصی اش قرار داده است که در آن خالکوبی روی دستش خودنمایی کرده و توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه با بیوگرافی این هنرمند سینما و تلویزیون آشنا خواهید شد.

عکسی از آنا نعمتی بازیگر زن معروف را مشاهده میکنید.

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال ۱۳۵۶ در شاهرود به دنیا آمد.آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد
او بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

آنا نعمتی که بعد از تولد دخترش رایکا مجبور شد بازیگری را برای مدتی طولانی کنار بگذارد بر این باور است که دوری از کار اگرچه سخت بود اما او در این فرصت از نعمت کودکی بهره‌مند بود که به هیچ وجه نمی‌توانست محبتش را از او دریغ کند. نعمتی می‌گوید: رایکا را در ۲۳ سالگی به دنیا آوردم و از حضورش آنقدر انرژی گرفتم که مسیرهای جدیدی در زندگی روبرویم گشوده شد.

وی تا قبل از پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی» نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد.نعمتی در فیلم زن دوم (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، به‌یادماندنی است

آنا نعمتی هرچند که به عنوان بازیگر فیلم های بدنه سینما شناخته می شود، اما در سال های اخیر به واسطه حضور در فیلم هایی چون «انارهای نارس»، «جاودانگی» و «ماحی» تلاش کرده تا تجربیات متفاوتی را وارد کارنامه کاری خود کند.

فرتاک نیوز

myportal

۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی