سلفی زوج روسی خبرساز شد

سلفی زوج روسی خبرساز شد

اشتراک گذاشتن سلفی زوج روسی در فضای مجازی خبرساز شد. آن ها خطرناک ترین سلفی دنیا را به ثبت رساندند. همانگونه که در این تصویر میبینید آن ها در بالاترین نقطه جرثقیل نشستند و از ترسناک ترین و هیجان انگیزترین عکس های دنیا آلبوم عکس ساختند.

زوج جوان روسی با بالا رفتن از جرثقیلی عظیم‌الجثه بر فراز برجهای هنگ کنگ، یکی از خطرناک‌ترین سلفی‌های دنیا را ثبت کردند.

 یک زوج روسی در اقدامی کاملا غیرعقلانی و بسیار خطرناک از جرثقیلی بالا رفته و بر فراز برج‌های  هنگ کونگ قرار گرفتند تا سلفی‌هایی خاص و متفاوت ثبت کنند.

این زوج جوان بدون داشتن هیچ وسیله ایمنی از نردبان جرثقیل  عظیم‌الجثه‌ای بالار فتند و شروع به ثبت تصاویری از این صحنه هیجان‌انگیز اما به شدت ترسناک و خطرناک کردند. تنها چیزی که آنها به همراه خود داشتند یک کوله پشتی و یک مونوپد بود.

تصاویر این سلفی نه چندان عاقلانه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سلفی زوج روسی خبرساز شد

سلفی (به انگلیسی: Selfie) یا خودعکس به نوعی خودنگاره یا عکاسی پرتره گفته می‌شود که توسط خود فرد و اغلب به‌وسیله دوربین تلفن همراه گرفته می‌شود. سلفی‌ها بیشتر در شبکه‌های اجتماعی چون: فیس‌بوک، گوگل پلاس، اینستاگرام و مانند آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند.

تا پیش از ژوئن ۲۰۱۳ در اینستاگرام (شبکه اشتراک گذاری عکس) بیش از ۲۷۲ میلیون نفر از هشتک سلفی (Selfie#) استفاده کرده و ۳۳۰ میلیون نفر نیز از هشتک من (Me#) استفاده کرده بودند.

بیشتر سلفی‌ها با نگه داشتن دوربین با دست و تاجای ممکن دور از خود و چرخش لنز دوربین به سمت خود گرفته می‌شود. این روش عکاسی جایگزین عکاسی به کمک تایمر خودکار است در برخی از موارد افراد با استفاده از پایه سلفی اقدام به عکاسی سلفی می‌کنند تا با افزایش فاصله دوربین عکاسی با خود، فضای وسیعتری را به تصویر بکشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی