فیلم کامل حمله تروریستی در اهواز/ ۱۲ شهید و بیش از ۳۰ مجروح + عکس

فیلم کامل حمله تروریستی در اهواز/ ۱۲ شهید و بیش از ۳۰ مجروح + عکس

 

فیلم کامل حمله تروریستی منتشر شد، متاسفه صبح امروز در حین اجرای مراسم رژه ۳۱ شهریور یک تیم تروریستی در نزدیکی پارکی در محل اجرای رژه حاظران در محل رژه را به گلوله می‌بندند و تا بحال تعداد ۱۲ شهید و بیش از ۳۰ زخمی از این حادثه گزارش شده است.

بنابر مشاهدات عینی خبرنگار فارس یک تیم تروریستی با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

۱۱:۴۶ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به خبرنگار فارس گفت: در حادثه تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، ۱۰ نفر شهید و بیش از ۳۰ نفر زخمی شدند.

۱۱:۳۹ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس گفت: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان دستگیر شده است.

۱۱:۲۰ یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس ۹ شهید و ۲۱ نفر زخمی را آمار اولیه حمله تروریستی امروز اعلام کرد.

۱۰:۵۰ شش نفر از مضروبین حادثه اهواز به بیمارستان میلاد منتقل شدند. رئیس بیمارستان میلاد(امیرکبیر) اهواز گفت: حال عمومی زخمی‌ها خوب است و خوشبختانه همه آنها از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی افزود: یک نفر از مجروحان از ناحیه بازو تیر خورده بود که پس از مداوا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد تا زیر نظر جراح عروق عمل شود.

۱۰:۱۳ یک مقام مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تاکنون ۲ نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

۹:۴۵ هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

هم‌اکنون ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به کمپلو اهواز ایجاد شده است.

۹:۳۹ پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر ۹۲ زرهی اهواز پناه دادند.

جزئیات شهدا و زخمی های رژه اهواز

mehdiofficial

۳۱ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی