تیپ جدید رضا صادقی

تیپ جدید رضا صادقی

رضا صادقی خواننده پرطرفدار کشورمان در حمایت از زلزله زدگان پیراهن سفیدی به تن کرد و پس از چندین سال پیراهن مشکی خود را کنار گذاشت. متنی که در این رابطه در ادامه این بخش قرار داده است را بخوانید.

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در ابراز همدردی خود با زلزله زدگان استان کرمانشاه، برای اولین بار لباس مشکی را از تن بیرون آورد و لباس سفید پوشید.

این خواننده پاپ کشور چندی پیش در برنامه تلویزیونی «من و شما» پذیرفت که لباس مشکی خود را برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه به حامی این برنامه بفروشد.

رضا صادقی با انتشار عکسی از استایل سفید پوش شده ی خودش در اینستاگرامش نوشت:
سلام و احترام ؛

باورهای من و نگاهم به فلسفه حضورم در جهـان هـیچوقت فروشی نبوده و نیست ، زمانی که ازم پرسیده شد ؟ برای چند ثانیه به خودم گفتم ،

” خودت گفتی برای حالشون هر کاری کنیم . اگه شعار ندادی الان وقتشه ، شاید توی کرمانشاه و منطقه زلزله زده یکی با دیدن پیراهنت ( برای چند لحظه ) لبخند رو لبش بشینه ”

و حالا این من با لباس سفید ” برای لبخند مردم کرمانشاهـم ” بعد از حدود ٢٠ سال … پ ن : ضمنا تشکر میکنم از برنامه ” من و شما و هادی قندی عزیز و ارش جان ظلی پور و تشکر ویژه از بچه های (۵٠۴٠ ) اقای باغبانیان که پذیرفتن در کنار ١٠ میلیون ، مبلغ ۵٠ میلیون کانکس و همچنین ٢٠ روانشناس هماهنگ کنن برای کودکانی که والدینشون و از دست دادن شاید بشه حال بدشون و کمی ارام کرد …. در هر حال این کار جلو حرکت بزرگ مردمی قطره ایی توی دریاست ، فقط خواستم به مردم عزیز کرد زبانم بگم با هر امکان و باوری کنارشون هستیم ………..

تیپ جدید رضا صادقی

myportal

۱۱ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی