جالب ترین گریم های حرفه ای بازیگران مشهور هالیوودی

جالب ترین گریم های حرفه ای بازیگران مشهور هالیوودی

در این تصاویر بازیگران مشهور هالیوودی را میبینید که با گریم های فوق حرفه ای به موجودات فرازمینی شبیه شده اند. گریمورهای حرفه ای شخصیت های جالب و جدیدی از این هنرمندان ساخته اند به گزارش تصویری در این زمینه دقت کنید.

بازیگری به هیچ عنوان آسان نیست و این موضوع را می توان با تعدد نقش هایی که یک بازیگر باید بازی کند دریافت. برای بازی خوب در یک نقش تنها مهارت و استعداد کافی نیست بلکه باید ماه ها تلاش کرد تا شخصیت را درک کرده و تمامی حرکات، ژست ها، تیک های عصبی و فراز و فرودهای آن ها را یاد گرفت.

گاهی اوقات حتی این تلاش نیز ناکافی بوده و اینجاست که پای گریمور به میان می آید. گریمورها می توانند هر بازیگری را به موجودی فرازمینی تبدیل کنند، سن او را ۳۰ سال افزایش دهند یا حتی جنسیتش را تغییر دهند. در ادامه این مطلب شما را با ۱۰ دگردیسی باورنکردنی که بازیگران مشهور متحمل شدند تا نقشی خاص را در یک فیلم بزرگ بازی کنند آشنا خواهیم کرد.

جیک گاربر هنرمند آرایشگر توضیح می‌دهد که که آرایش پرلمن در این فیلم تشکیل شده بود از تکه‌ها‌ی فوم اعضای مصنوعی، شامل یک پوشش برای فرق سر و یک پوشش برای کل صورت که کل صورت به جز لب پایینی را می‌پوشاند.

 

myportal

۲۳ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی