تیم بعدی سجاد شهباززاده کدام تیم خواهد بود؟

تیم بعدی سجاد شهباززاده کدام تیم خواهد بود؟

 سجاد شهباززاده,تیم بعدی سجاد شهباززاده,استقلال تهران

از حالا گمانه زنی ها درباره تیم بعدی سجاد شهباززاده شروع شده است .سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال که دو فصل پیش در استقلال توانسته بود بازی های خوبی از خود به نمایش بگذار و گل ها و پاس گل های زیادی که برای هم تیمی های خود ارسال کرده بود و تاثیر گذاری را برای استقلال در لیگ برتر داشت توانست محبوبیت زیادی در این تیم بدست آورد و البته این نمایش باعث شده بود به ترکیه ترانسفر شود . شاید بدشانسی های این مهاجم از همین جا شروع شد . وی در ترکیه موفق نبود و در بازگشت به لیگ برتر ایران اول و پوشیدن مجدد پیراهن استقلال نتوانست در حد عملکرد سابق خودش ظاهر شود و این تیم را به مقصد قطر ترک کرد . اما بدشانسی های این بازیکن تمامی نداشت و بعد از انجام دو بازی در این تیم دچار مصدومیت شد .

سجاد شهباززاده,تیم بعدی سجاد شهباززاده,استقلال تهران

تیم بعدی سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده مهاجم جدید القطر و مهاجم سابق استقلال، در دیدار با العربی که یک بر یک تمام شد، آسیب دید. او بعد از مسابقه در پای خود احساس درد می کرد و عکس برداری ها نشان داد، مصدومیت قدیمی دوباره سراغش آمده است. روی پای راست این بازیکن آسیب دیده و به گفته پزشکان تیم، به احتمال زیاد ۵ تا ۶ هفته از بازی ها را از دست می دهد.

باشگاه القطر نیز به روز گذشته بلافاصله قرارداد این بازیکن ایرانی را فسخ کرد و شب گذشته خبر مربوط به این اتفاق اعلام شد. به این ترتیب شهباززاده به ایران برمی گردد.

سجاد شهباززاده ، بازیکن سابق استقلال که به دلیل مصدومیت پا ، چند هفته آخر نیم فصل اول را از دست داد هرچند که در اواخر حضورش در این تیم به بهبودی نسبی رسیده بود و در تمرینات شرکت می کرد در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و در نیم فصل دوم با تیم القطر قرارداد امضا کرد تا بدشناسی های نیم فصل اول خود را جبران کند که این بار با اتفاق عجیب تری روبرو شد.

سجاد شهباززاده,تیم بعدی سجاد شهباززاده,استقلال تهران

تیم بعدی سجاد شهباززاده

مهاجم ایرانی القطر بعد از دو بازی حضور در ترکیب ثابت القطر دوباره درد روی پایش عود کرد و احتمالا ٢ تا ٣ هفته از میادین دور خواهد بود.

با توجه به اینکه در ٣ هفته دوری سجاد شهباززاده القطر بخش مهمی از بازی های خود را از دست خواهد داد و البته این تیم شرایط مساعدی در جدول ندارد، قرارداد شهباززاده لغو شد و مهاجم جدیدی با این تیم قرارداد امضا کرد.

توییتر باشگاه القطر با اعلام خبر جذب خیمنز مهاجم این تیم اعلام کرد که این بازیکن جانشین سجاد شهباززاده در این تیم شده است .

به این ترتیب شهباززاده که دوشنبه شب به تهران بازگشته بود، دیگر به قطر باز نمی گردد و البته نمی تواند تا پایان فصل با هیچ تیمی قرارداد امضا کند تا به این ترتیب بدشانسی های ستاره استقلال ادامه داشته باشد.

myportal

۱۲ بهمن ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی