قیمت ویتارا ۲۰۱۹ مشخصات فنی ویتارا ۲۰۱۹+ تصاویر بدنه و کابین+ کلیپ

قیمت ویتارا ۲۰۱۹ | مشخصات فنی ویتارا ۲۰۱۹ | تصاویر نمای بدنه و کابین سوزوکی + کلیپ

مشخصات فنی و ظاهری سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ فیس لیفت عکس نمای کابین و نمای خارجی ویتارای ۲۰۱۹ کلیپ تبلیغاتی ویتارا قیمت ویتارا جدید ۲۰۱۹ در ایران

ویتارا 2019,مشخصات فنی ویتارا 2019,قیمت ویتارا 2019

پس از سال های طولانی بالاخره قرار است نسخه فیس لیفت سوزوکی ویتارا وارد بازار ایران شود و توسط ایران خودرو به بازار عرضه شود. ویتارا ۲۰۱۹ با دو موتور توربوشارژ و تغییرات ظاهری و همچنین آپشن ها و امکانات گسترده و پیشینه خوب آن مطمئناً فروش خوبی را با توجه به قیمت گذاری آن تجربه خواهد کرد.

از مشخصات ویتارا ۲۰۱۹ می توان به موتور توربو بنزینی آن اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که با هر دو موتور در ایران عرضه خواهد شد یا خیر. موتورهای ۱ و ۱٫۴ لیتری توربوشارژ بنزینی سوزوکی ویتارای ۲۰۱۹ در اواخر سال گذشته روی مدل های S-Cross معرفی شدند.

بررسی مشخصات فنی و تغییرات ظاهری ویتارا ۲۰۱۹

سوزوکی ویتارا فیس‌ لیفت جدید به همراه ظاهری برورزرسانی شده شامل جلو پنجره‌ای با طراحی جدید، سپرهای عقب و جلو اصلاح شده، چراغ‌های عقب جدید و همچنین دو رنگ جدید برای بدنه خودرو به بازار خواهد آمد.

ویتارا 2019,مشخصات فنی ویتارا 2019,قیمت ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ همچنین در بخش آپشن‌های رفاهی امکانات جدید و به روز شده ای شامل صفحه نمایش مرکزی رنگی می‌باشد. همچنین تریم داخلی کابین ویتارا جدید با استفاده از پلاستیک نرم ساخته شده است. طبق گفته این خودروساز ژاپنی عرضه ویتارا فیس‌لیفت به همراه “تکنولوژی جدید” که اعلام جزئییات آن اواخر تابستان، زمانی که به صورت رسمی رونمایی می‌شود خواهد بود.

سوزوکی هنوز اطلاعات کاملی درباره ویتارا جدید ارائه نداده است، تنها اطلاعاتی که درباره مشخصات فنی سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ منتشر کرده است این است که ویتارا SZ4 و SZ-T با پیشرانه ۱٫۰ لیتری که توانایی تولید ۱۰۹ اسب‌بخار را دارد عرضه خواهد شد. سیستم چهار چرخ فعال AllGrip به همراه گیربکس دنده دستی نیز بر روی مدل SZ-T به عنوان آپشن قابل ارائه خواهد بود.

قیمت سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹

نحوه قیمت گذاری تیپ‌های مختلف ویتارا ۲۰۱۹ همزمان با رونمایی رسمی این شاسی‌بلند نام آشنا در ایران اعلام خواهد شد.

ویتارا 2019,مشخصات فنی ویتارا 2019,قیمت ویتارا 2019

عکس نمای خارجی عقب سوزوکی ویتارای فیس لیفت ۲۰۱۹

ویتارا 2019,مشخصات فنی ویتارا 2019,قیمت ویتارا 2019

عکس صفحه کیلومتر جدید ویتارا سوزوکی ۲۰۱۹

کلیپ تبلیغاتی سوزوکی ویتارای ۲۰۱۹ فیس لیفت

محمد امین اکرمی

۹ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی