ادامه همکاری ارشا اقدسی با اسلا ویشا ایوانوویچ

ادامه همکاری ارشا اقدسی با اسلا ویشا ایوانوویچ

ارشا اقدسی از بدلکاران حرفه ای کشورمان است که این روزها در طراحی بدلکاری فیلمی با اسلاویشا ایوانوویچ همکاری میکند. وی قرار است در این فیلم از ارتفاعی بلند به درون استخر سقوط کند.

ارشا اقدسی در خصوص چگونگی حضورش در فیلمی جدید در سینمای جهان گفت: به تازگی برای انجام حرکات بدلکاری در فیلم «شوهر من چه کسی است؟» قرارداد بسته ام و قرار است انجام برخی از حرکات را بر عهده داشته باشم.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم سینمایی «شوهر من چه کسی است؟» به کارگردانی «جاناتان انگلیش» ساخته شده و فیلمبرداری آن را «دژان ژاکسیروویچ» بر عهده گرفته است.

در این فیلم دستیار طراح بدلکاری را بر عهده گرفته ام. در بخشی که من بدلکاری آن را بر عهده گرفته‌ام بر اثر مشکلاتی خانوداگی مردی با یک زن درگیر شده و در اثر این درگیری مرد به درون استخر سقوط می‌کند.

این فیلم دومین همکاری من با «اسلاویشا ایوانوویچ» طراح بدلکاری در ماه گذشته است و علاوه بر این کار فیلم «۲۴ ساعته باز است» را به تازگی به پایان رسانده ام.

ارشا اقدسی از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به دنبال فعالیت‌های ورزشی اش، آی کیدو را فرا گرفت و مربی آن شد، در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد،[۵] تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود. سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد. او در حال حاضر برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شده است. اولین تجربهٔ فیلم سازی اقدسی، فیلم کوتاهیست با عنوان «جمشید آریا» که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شده و در جشن حافظ به نمایش درآمد، همچنین فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت

میزان

myportal

۱۷ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی