اکبر عبدی در تازه ترین فیلم سینمایی اش

اکبر عبدی در تازه ترین فیلم سینمایی اش

اکبر عبدی از هنرمندان پرطرفدار کشورمان است که به تازگی در فیلم سینمایی لازانیا ایفای نقش کرده است. کارگردان  این فیلم حسین قناعت برعهده دارد. در ادامه با خلاصه داستان این فیلم و دیگر عوامل آن آشنا شوید.

, فیلم سینمایی «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت با بازی اکبر عبدی کلید خورد.

این بازیگر پیشکسوت که این روزها جلو دوربین این فیلم سینمایی رفته است،بعد از سال‌ها حضور در سینما و تلویزیون، حالا نقش اصلی «لازانیا» را بر عهده دارد.

«لازانیا» به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت در حالی کلید خورده که اسامی دیگر بازیگران و عوامل کامل این فیلم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
علاوه بر اکبر عبدی، حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم، هاشم علی‌اکبری به عنوان مدیر تولید و سحر شهامت به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

«قهرمان کوچک» آخرین ساخته حسین قناعت، در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد. فیلم سینمایی «لازانیا» فیلمی متفاوت در کارنامه حسین قناعت خواهد بود و برای اکران سال ۱۳۹۷ در سینماها در حال آماده‌سازی است.

اکبر عبدی نقش اصلی «لازانیا» را عهده دار شد و طی روزهای گذشته جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفته است. «لازانیا» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت در حالی کلید خورد که دیگر بازیگران و عوامل کامل این فیلم طی روزهای آینده اعلام می شوند.

علاوه بر اکبر عبدی حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم، هاشم علی اکبری به عنوان مدیر تولید و سحر شهامت به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

«لازانیا» فیلمی متفاوت در کارنامه حسین قناعت است و برای اکران سال ۹۷ سینماها آماده می شود.

ایسنا

myportal

۲۰ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی