صبر زینبی همسر شهید حججی

صبر زینبی همسر شهید حججی

همسر شهید حججی با صبر و بردباری باورنکردنی در روز تشییع پیکر همسرش حضور پیدا کرد وی را در این مراسم در حال قرائت قرآن کریم میبینید. این بانوی بردبار حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داده است. در ادامه با مهریه تعیین شده توسط همسر محسن حججی آشنا خواهید شد.

همسر شهید محسن حججی پیش از ورود پیکر شهید به محل تدفین، در محل حاضر شده و به قرائت قرآن پرداخت.

وی که در روزهای گذشته با صبر خاصی، به استعانت از حضرت زینب(س)، پیام‌رسان محسن حججی بود، امروز هم در مراسم حاضر شده و به قرآن‌خوانی پرداخت.

مردم نجف‌آباد و مسئولان استانی و مقامات کشوری از ساعات اولیه دیروز (پنجشنبه ۶ مهر) با تجمع در میدان بسیج نجف‌آباد، آماده استقبال و وداع با شهید محسن حججی حاضر شدند.

سردار وحید حقانیان به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری، سردار سلامی، وزیر جهاد کشاورزی،استاندار اصفهان، حسن کامران، سرهنگی حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان و جمعی از مسئولان نجف‌آباد در جایگاه ویژه حضور دارند.

مهریه همسر محسن حججی

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی – امام جمعه قم – با اشاره به سخنان پدرهمسر شهید حججی در خصوص مهریه دخترش گفت: همسر شهید حججی وقتی قباله ازدواج راتنظیم کردند مسائل ارزشی را به عنوان مهریه ذکر کرده است. مهریه همسر شهید حججی ۱۲۴ هزار صلوات بر محمد و آل محمد و حفظ قرآن با معانی است و شهید حججی موفق شد که نیمی از قرآن را به شکلی که همسرش شرط کرده بود حفظ کند.

محسن حججی از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مردادماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتیمُستشاری در منطقهٔ التَنْف –منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمدو پس از دو روز به‌دست داعش به‌قتل رسید. ابتدا خبرگزاری اسپوتنیک نیوز، به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش، خبر اسارت وی را اعلام کرد.

برنا

تسنیم

myportal

۷ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی