وسایل ضروری که باید روزی میزکار داشته باشید

وسایل ضروری که باید روزی میزکار داشته باشید

شما هر روز وقت زیادی را پشت میز کار خود می گذرانید. بنابراین بهتر است برای مسائل پیش بینی نشده ی متعددی آماده باشید. برای اینکه بدانید به چی نیاز دارید و چی اضافیست به مدت زمان زیادی نیازی دارید تا وسایل مورد نیازتان را بشناسید. ولی پس از خواندن این مطلب دیگر نیازی به صرف زمان و دردسرهای متعدد نیست. در اینجا ما برای شما لیستی آماده کرده ایم که تمام این وسایل به نوعی به کار شما خواهد آمد.

۱- میان وعده یا تنقلات سالم

خوردن تنقلات سالمی مثل مغز بادام، گردو، فندق، ماست میوه ای، و خود میوه، هم انرژی شما را در طول روز حفظ می کند و هم مواد غذایی بدنتان را تأمین خواهد کرد. در نتیجه، معده ی شما کمتر آزارتان خواهد داد و عملکردتان بهبود خواهد یافت. از طرف دیگر تعداد دفعاتی که بر اثر گرسنگی و برای برطرف کردن آن میز کار خود را ترک می کنید کاهش می یابد.

۲- هدفون

اگر می خواهید کاملاً روی کار خود متمرکز شوید و از سر و صدای محیط رهایی پیدا کنید، گذاشتن هدفون یکی از بهترین گزینه هاست. از طرف دیگر می توانید هنگام استراحت، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران ویدیوی تازه ای که همه درباره اش صحبت می کنند را ببینید تا حال و هوایتان عوض شود.

۳- یک بلوز ساده ی آستین بلند

به ویژه در فصل تابستان به خاطر روشن بودن کولر ها ممکن است در محل کار خود احساس لرز کنید. از آنجایی که دیگر همکارانتان ممکن است مثل شما سردشان نباشد، داشتن یک پلیور نازک دکمه دار و آستین بلند در محل کار می تواند مفید واقع شود. حتی می توانید آن را روی پاهای خود نیز پهن کنید.

۴- دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده ی دست

زمانی به اهمیت وجود دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده ی دست پی می برید که سرما می خورید یا مجبورید غذای خود را پای میز کار بخورید. حفظ پاکیزگی دست ها در محل هایی از قبیل اداره ها و دفاتر کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

وسایل ضروری که باید روزی میزکار داشته باشید

۵- بطری آب

یک فرد سالم برای حفظ آب بدن خود نیاز دارد در طول روز ۸ تا ۹ لیوان آب بنوشد. اما مواقعی که مشغله ی زیادی دارید ممکن است فراموش کنید به اندازه ی کافی آب بنوشید. به همین دلیل داشتن یک بطری یا لیوان آب روی میز، این نیاز حیاتی را به شما یادآور خواهد شد.

۶- کیف کمک های اولیه

این کیف می تواند کوچک، و حاوی اقلامی نظیر چسب زخم، قطره ی استریل چشم، قطره ی استریل بینی، ویتامین، مسکن و مواردی از این دست باشد. شما می توانید اقلام داخل این کیف را بر اساس نیاز های خود انتخاب کنید. برای مثال اگر از لنز های تماسی چشم استفاده می کنید بهتر است قطره ی استریل چشم و یا مایع لنز را در اقلام کیف کمک های اولیه ی خود داشته باشید. یا مثلاً اگر گلودرد دارید بهتر است قرص یا آبنبات صاف کننده ی گلو را نیز در میان اقلام آن قرار دهید.

۷- خوشبو کننده ی بدن

این مورد به ویژه در فصول بهار و تابستان شدیداً به کارتان خواهد آمد. به خصوص اگر بعد از محل کار خود قصد رفتن به جایی را داشته باشید، داشتن اسپری خوشبو کننده یا یک عطر معمولی می تواند بسیار مفید واقع شود.

۸- یک شارژر یا پاوربانک اضافی برای موبایل

اجازه ندهید شارژ موبایلتان به طور کامل خالی شود. عمر باتری های موبایل با هر بار خالی شدن کامل، کاهش می یابد. اگر می خواهید مدت بیشتری از موبایل خود استفاده کنید، یک شارژر اضافی در کشوی محل کار خود داشته باشید تا با رسیدن شارژ موبایلتان به ۱۰ درصد، آن را مجدداً شارژ کنید

myportal

۸ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی