خداحافظی نیمار با کودک طرفدار بارسلونا

خداحافظی نیمار با کودک طرفدار بارسلونا

نیمار از فوتبالیست های پرطرفداربرزیلی است که این روزها از حضور در تیم بارسلونا کناره گیری کرده است. وی با طرفدارانش در فرودگاه خداحافظی کرد و در این بین با کودک گریانی مواجه شده که درحال گریستن برای وی بود.

در زمان خداحافظی نیمار با طرفداران بارسلونا در فرودگاه, گریه کردن های یک پسربچه طرفدار نیمار و بارسلونا, شکار دوربین ها شد.

ستاره برزیلی در آخرین لحظه وداع با کاتالان ها با صحنه ای که درفرودگاه بارسلونا روبرو شد که به تصویر اول رسانه های دنیا تبدیل شد.

نیمار جونیور با اتکا به بند فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوستتا از این پس هنرهای خود را در کنار برج ایفل به نمایش بگذارد. انتقالی جنجالی در تاریخ فوتبال دنیا که همه نگاه ها را معطوف به این ستاره برزیلی کرد که بعد از سال ها درخشش در مثلث MSN حالا باید برای
پاریسی ها افتخارآفرینی می کرد.

نیمار که کمتر کسی تصور می کرد روزی به این شکل از بارسلونا خداحافظی کند بعد از این که درآخرین جلسه تمرینی آبی اناری های کاتالان حاضر شد و با هم تیمی های سابق خداحافظی کرد در آخریندقیقه حضور در بندر بارسلونا با صحنه ای دردناک روبرو شد، جایی که ورودی سالن ترانزیت فرودگاهشهر کودک طرفدار بارسلونا با برتن داشتن پیراهن شماره ۱۱ بارسلونا مقابل این ستاره برزیلی ایستادو با چشمانی اشکبار خواستار باقی ماندن او در تیم شد.

نیمار که تصمیم خود برای کوچ به پاریس را گرفته بود با درآغوش کشیدن این کودک بارسلونایی برایلحظاتی به او دلداری داد و با تشریح دلایل خود برای جدایی به او وعده داد یک روز دوباره پیراهن بارسلونارا برتن خواهد کرد تا در کنار او و سایر طرفداران افتخارات بیشماری برای کاتالان ها به ارمغان بیاورد.

 

myportal

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی