شقایق فراهانی و برادرش

شقایق فراهانی و برادرش

شقایق فراهانی در  در نمایشگاه نقاشى برادرش آذرخش حضور پیدا کرده و تصویری دو نفره را در کنار وی به ثبت رسانده است و آن را در صفحه شخصی خود قرار داده است. این نقاشی ها در گالرى آتبین تهران در معرض نمایش قرار داده شده اند.

شقایق فراهانی در نمایشگاه نقاشى برادرش (آذرخش فراهانى) در نگارخانه آتبین حضو یافت.

 شقایق فراهانی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«نمایشگاه انفرادى نقاشیهاى آذرخش فراهانى از ١٧ تا ٢٨ شهریور ماه در “گالرى آتیین” برگزار مى شه .
٢۴ اثر از این هنرمند درابعادمختلف با تکنیک ماژیک بروى مقوا به نمایش در خواهداومد . “توهمات شهرنشینى ” موضوعیست که نقاش روى اون مانور داده . شهرنشینى مدرن ، پدیده ایى نوظهور و گاه نخراشیدست که بیکباره عمده ابعاد زندگى انسانى را مستحیل کرده . “شهرنشین” چنان از بدیهى ترین زوایاى طبیعى زندگى محروم شده که ناخوداگاه به توهم پناه مى برد .

چرا که توهم آخرین راه فرار باز مانده براى ارضاى نیازهاییست که در شهرنشینیه مدرن ، نادیده گرفته شده . بسیارى از واقعیات و توهمات شهرنشینى درزندگى امروزى مرز معین و مشخصى از هم ندارند . زوایایى از این توهمات/واقعیت ها ، دستمایه آثار این نمایشگاهست . آذرخش فراهانى متولد سال١٣۶٠ و فارق التحصیل رشته نقاشى مى باشد و قبل از این ، دو نمایشگاه انفرادى در بروکسل و سانفرانسیسکو برگزار کرده و در چندین فستیوال بین المللى و داخلى شرکت جسته و جوایزى کسب کرده و اینبار آثارى را در گالرى آتبین تهران بنمایش مى گذارد.»

myportal

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی