دلنوشته جدید آزاده نامداری در صفحه اجتماعی اش

دلنوشته جدید آزاده نامداری در صفحه اجتماعی اش

 

آزاده نامداری دلنوشته جدیدی در صفحه شخصی اش در مورد اتفاقاتی که این روزها برایش افتاده قرار داده است. او می خواهد بی خیال حواشی اطرافش شود. متن پست جدید این مجری را با هم می خوانیم.

آزاده نامداری مجری سرشناس که بعد از حواشی انتشار عکس هایش درسوئیس به یکی از خبرسازترین افراد در رسانه ها تبدیل شده است ،با انتشار عکسی در اینستاگرامشبی خیال تمام حواشی اطرافش شد و توضیح دادن را رها کرد.

آزاده نامداری خودش را به بی خیالی زد

آزاده نامداری با انتشار این عکس نوشت:زندگی هنوز قشنگیاشو داره، بالامیری پایین میای اما خداهست، حتی اون لحظه که دلت گرفتم باید بگی خدایا شکر. من گندممو دارم و یه عشق واقعی بی خیال همه چی. زندگی هنوز قشنگیاشو داره…..

خانم نامداری که این روزها در فضای مجازی حضور پررنگی دارد، به تازگی از از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بازگشته و عکسهاس سلفی خود را نیز منتشر کرد.

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت. آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد.[۱۶] وی هم اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است.

صفحه اجتماعی آزاده نامداری

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی