تبلیغ محصولات بهداشتی توسط کریم باقری در دنیای مجازی

تبلیغ محصولات بهداشتی توسط کریم باقری در دنیای مجازی

کریم باقری باز هم در تبلیغ خمیردندان شرکت کرد و سوژه رسانه ها و دنیای مجازی شد. این فوتبالیست سرشناس و پیشکسوت در این پوستر در حال تبلیغ برای خمیردندان جدیدی است.

فرمت جدیدی از تصویر کریم باقری برای بر روی پوستر یک نوع خمیردندان دیده می شود.

نخستین تبلیغ این خمیردندان با استفاده از تصویر کریم باقری سوژه طنز شده بود. در آن تبلیغ کریم لباس دهسال پیش تیم ملی فوتبال ایران را بر تن دارد و علاوه بر آن دندان هایش در تصویر دیده نمی شوداین در حالی است که در تبلیغات مربوط به هر خمیردندانی نشان دادن دندان ها خیلی مهم است.

اما کریم باقری دوباره در تبلیغات جدید این خمیردندان ظاهر شده است، البته او اینبار دندان های خود را نشان می دهد!

بیوگرافی کریم باقری

کریم باقری (زاده ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تبریز) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد،  النصرچارلتون، السد و  پرسپولیس  سابقه عضویت دارد.در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد.همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.

کریم باقری فوتبال خود را با تیم تراکتورسازی شروع کرد و اولین بار در هفته پنجم لیگ آزادگان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و در حالی که ۱۷ سال داشت، به میدان رفت. کریم در ابتدای دوران فوتبال خود در پست دفاع بازی می‌کرد ودر این بازی که تیمش ۲–۱ باخت، نمایش خوبی داشت. در فصل اول حضورش ۱۵ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. اولین گل او حاصل یک ضربه پنالتی بود که وارد دروازه سپاهان شد. باقری در دومین فصل حضور در تراکتورسازی به تیم ملی جوانان دعوت شد

myportal

۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی