فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسید

فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسید

مردی که در این تصویر میبینید از سرکردگان داعش است. او به دست نیروهای سوری به هلاکت رسید. نیروهای ارتش سوریه و بسیج مردمی همگی دست به دست هم دادند تا توانستند این فرمانده ارشد را به هلاکت  برسانند.

روز گذشته ابوفاروق الفردوسی فرمانده ارشد داعش در نبردهای اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور به دست ارتش سوریه به هلاکت رسید.

 روز گذشته نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه حملات پی در پی داعش ISIS را در شهر و فرودگاه نظامی دیرالزور واقع در شرق این کشور دفع و تلفات و خسارات سنگینی به مهاجمین وارد آوردند.

گفتنی است؛ کانون نبردها میان دو طرف در مناطق مقر تیپ ۱۳۷ ارتش سوریه، تل بروک و پانوراما واقع در جنوب دیرالزور قرار دارد که طی آن داعش برای سیطره بر مواضع نظامیان سوری تلاش کرد اما در پاتک گسترده آنها تلفات و خسارات سنگینی متحمل شده و از منطقه عقب نشینی کردند.
همزمان با این درگیری ها بالگردها و هواپیماهای روسی و سوری در آسمان منطقه حاضر شده و اقدام به بمباران شدید مواضع، خطوط پیشروی و تدارکاتی داعش کردند. همچنین مراکز استقرار و فرماندهی داعش در مناطق الرشدیه، الحویقه، حویجه صکر، فرودگاه قدیمی دیرالزور، محلات الصناعه، العرفی، عیاش، الحجیف، البولیل یکی پس از دیگری هدف بمباران سنگین قرار گرفتند.
در پی هجوم تروریستهای داعش علیه مواضع نظامیان سوری در اطراف فرودگاه دیرالزور ابوفاروق الفردوسی فرمانده ارشد داعش به دست ارتش سوریه به هلاکت رسید.

نوآوران آنلاین

myportal

۱۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی