همسر شهاب حسینی در نمایش دریبل

همسر شهاب حسینی در نمایش دریبل

قرار است همسر شهاب حسینی و فرزند خسرو شکیبایی در قالب یک نمایش به نام دریبل با هم همبازی شوند. شهاب حسینی نیز در این پروژه این هنرمندان را همراهی خواهد کرد. در ادامه با دیگر عوامل نمایش دریبل آشنا خواهید شد.

پریچهر قنبری در سال ٧٦ در نمایش «بر کرانه باد» به کارگردانى مینا ابراهیم‌زادهدر کنار شهاب حسینى به ایفاى نقش پرداخته بود و در فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط»به کارگردانى سیدشهاب حسینى نقش کوتاهى را برعهده داشته است.

از دیگر عوامل این نمایش مى‌توان به مهدى سلسله (تهیه‌کننده)، حنیف سرورى (جانشین تهیه و مجرى طرح)،رها جهانشاهى (دستیار و برنامه‌ریز)، سعید دشتى (طراح صحنه)، ایمان اسکندرى (طراح لباس و نور)، کارنگ طیارى (گرافیست)، سیدعلى سجادى (ساخت تیزر)، نوشین تبریزى (عکاس) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات) اشاره کرد.

دیگر بازیگران این نمایش درآینده معرفی خواهند شد.

«دریبل» به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتى از نیمه مهرماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز روى صحنه خواهد رفت.

سید شهاب حسینى نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت.

در این نمایش پریچهر قنبرى، صحرا اسدالهى، رایکا ابراهیمى و داریوش علیزاده نیز به ایفاى نقش مى پردازند

پوریا شکیبایی که پیشتر در نمایش‌هایی نظیر «١٢ مرد خشمگین» و «شب دشنه‌هاى بلند» به ایفاى نقش پرداخته به نمایش «دریبل» به نویسندگى داریوش علیزاده و کارگردانى سعید دشتی پیوست.

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی