پیدا شدن خون‌آشام در مالاوی

 پیدا شدن خون‌آشام در مالاوی

خرافه پرستی در شهر مالاوی بیداد میکند به گونه ای که پس از شایعه پراکنی در زمینه پیداشدن یک خون آشام در این شهر، مردم  به هر کسی که مظنون می شوند وی را به قتل می رسانند و این باعث کشته شدن ۶ تن تاکنون در این شهر شده است.

در پی شایعه‌ای در یکی از روستاهای آمریکا، ۶ نفر به دست خون‌آشام ها کشته شدند.

 در یکی از روستاهای آمریکا، شایعه پیدا شدن خون‌آشام، جان ۶ نفر را گرفت.

با خرافاتی که در یکی ازروستاهای آمریکا منتشر شد، ۶ نفر از شهروندان به طرز مشکوکی کشته شدند. این شهر که مالاوی نام دارد، از دیرباز تحت تاثیر خرافات بی اساسی بود که جان بسیاری را به خطر انداخته است.

وجود خون‌آشام‌ یکی از همین خرافه‌هایی است که موجب سودجویی عده‌ای شده است. این شایعه باعث شده تا افراد بی‌گناه، یکی پس از دیگری به بهانه‌های مختلف کشته شوند.

این جریان مردم شهر را بسیار ترسانده است به طوری که اگر به کسی مشکوک شوند بلافاصله وی را به قتل می‌رسانند. قربانیان بیشتر در جاده‌ای منتهی به کوه مولانجه که یک مکان مذهبی است کشته شده‌اند. مردم این جاده را برای ایجاد امنیت بیشتر مسدود کرده‌اند.

تصاویر زیر مربوط به این روستا و خون‌آشام‌های آن است.

خون‌آشام‌ها از باورهای خرافی به ادبیات کلاسیک و نوین جهان وارد شده‌اند و امروزه کتاب‌ها و فیلم‌های فراوانی با داستان‌های متفاوت در مورد آنها ساخته می‌شود.

خون‌آشام در افسانه‌ها و خرافات مردم اروپا، موجودی زنده‌است که شب‌ها از گور بیرون آمده و برای تغذیه خود از خون مردم می‌مکد. در این تخیلات، خون‌آشام‌ها دندان‌های نیش‌بلندی دارند که با آن‌ها از گردن زندگان خون می‌مکند، و معمولاً دارای قدرت‌های فوق بشری از جمله زندگی جاوید و تبدیل کسی که گاز می‌گیرد به خون‌آشام هستند. آنها در آینه دیده نمی‌شوند؛ و دارای پوستی رنگ پریده هستند. بعضی می‌گویند که خون‌آشام‌ها می‌توانند با جنان جنیان هم صحبت باشند. در داستان‌های زیادی خون‌آشام‌ها مردم را به بردگی می‌کشند و خود آنها را نیز به خون‌آشام تبدیل می‌کنند. رسم بر این است که برای دور کردن خون‌آشام‌ها طلسمهای ویژه‌ای استفاده شود. برای کشتن او باید سرش را از تن جدا کرد و میخی بلند از جنس چوب را به قلب او فروکرد. همچنین در گذشته مردم برای دور کردن خون‌آشام‌ها از سیر استفاده می‌کردند و اعتقاد داشتند که خون‌آشام‌ها از سیر بدشان می‌آید

در افسانه‌ها آمده‌است که خون اشام‌ها دارای ۲دندان نیش بلند هستند که در گردن قربانی فرومی‌کنند و آنها را می‌کشند. افسانه‌ها قدرتهایی فوق طبیعی به این موجودات نسبت می‌دهند. آنها می‌توانند از گوری به عمق ۲ متر از میان خاک و سنگ بیرون بیایند. می‌توانند خود را یه شکل گرگ و خفاش درآورند یا به آسانی تبدیل به مه شوند و از سوراخ کلیدها رخنهٔ درها به درون اتاقها بخزند.

پیدا شدن خون‌آشام در مالاوی پیدا شدن خون‌آشام در مالاوی باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۲۰ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی