کم حاشیه ترین فوتبالیست های تیم پرسپولیس

کم حاشیه ترین فوتبالیست های تیم پرسپولیس

۴ فوتبالیستی که در این تصویر میبینید  جزو کم حاشیه ترین بازیکنان پرسپولیسی هستند که کمتر دچار جنجال بوده و تاکنون سوژه رسانه ها نشده اند.

همواره در طول تاریخ شاهد حضور بازیکنانی پر حاشیه در استقلال و پرسپولیس بودیم اما همواره بازیکنانی هم بودند که بدون هیچ گونه حاشیه ای تنها به فوتبال خود فکر کردند.
در این تصویر ۴ بازیکن کم حاشیه پرسپولیس را مشاهده می کنید که تا کنون هیچ جنجالی در پرسپولیس به نام آنها ثبت نشده است؛ محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع خواه و علی علیپور..

باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران است.

پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است.[ این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهمترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد

پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، ۱۰ بار در بالاترین دسته لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده (یک جام منطقه‌ای، ۲ جام تخت جمشید، ۴ جام آزادگان و ۳ جام خلیج فارس) و از این جهت رکورددار است. ۵ بار قهرمانی در جام حذفی ایران، یک قهرمانی در سوپرجام و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا از دیگر قهرمانی‌های مهم پرسپولیس می‌باشند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شده‌اند.

فرتاک نیوز

myportal

۷ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی