سوء رفتار جنسی کوین اسپیسی هنرپیشه هالیوودی

سوء رفتار جنسی کوین اسپیسی هنرپیشه هالیوودی

کوین اسپیسی این روزها در صدر خبرهای روزنامه های لندن قرار گرفته است. وی متهم به هفت مورد آزار جنسی است و به همین دلیل پلیس وی را تحت تعقیب قرار داده است. به دنبال انتشار این خبر برخی کمپانی های فیلم سازی از همکاری با وی امتناع ورزیدند.

پلیس لندن برای تحقیق درباره ادعاهای آزار جنسی توسط کوین اسپیسی بازیگر مطرح وارد عمل می‌شود.

 پس از انتشار گزارشی در روزنامه «سان» و انتشار خبر ادعای مردی درباره آزار جنسی توسط اسپیسی در سال ۲۰۰۸، اکنون پلیس لندن برای بررسی این امر وارد عمل می‌شود.

گفته می‌شود این اتفاق در خانه اسپیسی در لندن رخ داده و این زمانی بود که او به عنوان کارگردان هنری تئاتر «اولد ویک» لندن در آن جا ساکن بود.

در عین حال تئاتر اولدویک برای لاپوشانی این رفتار با انتقادهای جدی روبه‌رو شده است.

تاکنون چندین خبر متفاوت درباره سوءرفتار جنسی این بازیگر در زمان حضور او در لندن مطرح شده‌است. این ادعاها پس از اظهار نظر آنتونی رپ که گفت در ۱۴ سالگی با پیشنهادی شرم‌آور از سوی اسپیسی روبه رو شد، آغاز شد.

به دنبال درز این اخبار نتفلیکس اعلام کرد سریال «خانه پوشالی» ادامه نخواهد یافت.

در پاسخ به این اخبار اسپیسی گفته است در جستجوی درمان است.

دیروز اعلام شد برخی از کمپانی‌های فیلمسازی از جمله نمایندگان CAA و استیسی وولف ارتباط خود را با اسپیسی قطع کرده‌اند. دویچ بانک نیز امروز اعلام کرد که حضور اسپیسی در یک کنفرانس در روتردام را لغو کرده است.

گفته شده پلیس لندن در حال بررسی هفت ادعایی است که در این باره مطرح شده است. در عین حال موارد مربوط به واینستین نیز در دست بررسی است.

فرتاک نیوز

myportal

۱۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی